BMW serije 6 coupe: Redizajnom do optimuma

Piše:
srijeda, 16.3.2011. 07:35
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

BMW serije 6 coupe: Redizajnom do optimuma

BAVARSKI je proizvođač odlučio predstavljanje nove generacije serije 6 započeti s kabrioletom koji je predstavljen prije nekoliko mjeseci, dok će coupe premijerno nastupiti u Šangaju tijekom sljedećeg mjeseca na tamošnjem auto salonu. Njegov dolazak na europska tržišta se očekuje već tijekom ovog ljeta, a cijena će mu dakako biti nešto niža od cabrio izvedbe.

Recimo i kako je za modele 640i i 650i Convertible na njemačkom tržištu potrebno izdvojiti 83.300, odnosno 93.300 eura. Ako se pitate zašto smo naveli samo dvije benzinske izvedbe, odgovor je kako će ostale verzije kasnije postati dostupne.

Isprva će dakle kupci moći izabrati između dva turbo benzinca s izravnim ubrizgavanjem. Prvi je redni 6-cilindrični 3,0-litreni bi-turbo s promjenjivim upravljanjem ventilima koji razvija snagu od 320 KS pri 5.800 o/min te najveći okretni moment od 450 Nm između 1.300 i 4.500 o/min u modelu 640i. Drugi je 4,4-litreni V8 bi-turbo najveće snagu 408 KS između 5.500 i 6.400 o/min te najvećeg okretnog momenta od 600 Nm između 1.750 i 4.500 o/min.

Oba motora su uparena s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem, a 640i će biti opremljen i stop-start sustavom kako bi se omogućila dodatna ekonomičnost. Nadalje, 640i će ubrzati do 100 km/h za 5,4 sekundi te će njime pokretana nova šestica bez problema dosegnuti elektronički ograničenu najveću brzinu od 250 km/h.

TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA

Sve to uz prosječnu potrošnju od oko 7,6 l/100 km. Najveća brzina 650i je također elektronički ograničena na 250 km/h, a do 100 km/h će ubrzati za samo 4,9 sekundi. Istovremeno, 650i će ponuditi prihvatljivu prosječnu potrošnju od 10,5 l/100 km.

Ostali planirani motori su 3.0 6-cilindrični redni turbodizelaš snage oko 300 KS te 4,4-litreni V8 bi-turbo čija će se snaga kretati oko 550 KS, a koji će pokretati M verziju.

Na kraju dodajmo kako je novi model 75 mm dulji, 39 širi i 5 mm niži od prethodnika. Dizajnom je nešto pitomiji, a glavnu konkurenciju će mu činiti Mercedesova E klasa coupe, Jaguar XK i sl.

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
Najnovije
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU