Bolje spriječiti nego liječiti

KLJUČNI PODACI
  • Motor-Diht je organizirao akciju "Pripremite svoj auto za ljeto"
  • Ona uključuje značajne popuste
Piše: Sponzorirani članak
ponedjeljak, 14.7.2014. 09:00
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Bolje spriječiti nego liječiti

Foto: Press
 
"BOLJE spriječiti nego liječiti" već zvuči kao floskula, međutim, ista izreka često se veže uz pravovremenu zamjenu seta zupčastog remena.

Zupčasti remen važna je komponenta motora. Ispravan remen, kao i ostali popratni dijelovi distribucije, garantiraju Vam miran i ujednačen rad motora. Njegova glavna funkcija je povezivanje radilice s bregastom osovinom motora. Isti remen upotrebljava se za pokretanje i ostalih dijelova motora, poput vodene pumpe.

Proizvođači vozila, predviđaju intervale za izmjenu zupčastog remena svakih 80 do 160 tisuća kilometara, ovisno o modelu vozila. Prilikom izmjene remena, potrebno je zamijeniti rolice, natezač remena i vodenu pumpu. Ovih preporuka treba se strogo držati jer šteta na motoru vozila može biti značajna u slučaju puknuća remena.


 
Pohabanost remena može biti uzrokom nepravilnog rada motora, zbog odstupanja u točnim odnosima okretanja radilice i bregaste osovine kao i razvodnika paljenja ili pumpe visokog pritiska. Star i rastegnut remen bit će uzrok nepravilnog rada motora, gubljenja performansi i povećanja potrošnje.

Ključni razlog za redovitu izmjenu remena jest upravo mogućnost pucanje starog i dotrajalog remena. U ovom slučaju, šteta na motoru može biti ogromna. "Savijeni ventili, oštećeni klipovi, lom bregaste osovine" nisu riječi koje želite čuti od vašeg majstora jer, prevedeno, trošak popravka će vas stajati oko dvije prosječne hrvatske plaće.

U trenutku pucanja zupčastog remena, ventili će se prestati kretati, barem dva ventila, ostat će u otvorenom ili poluotvorenom položaju, klip motora u svojoj uzlaznoj putanji, sudarit će se s tim ventilima i scenarij za havariju motora je kompletiran.

Jednaku važnost ima i kanalni (mikro) remen, prijenosnik snage s radilice (koljenaste osovine) na vodenu pumpu, alternator, kompresor klime te druge uređaje na motoru. Njegova istrošenost može uzrokovati loš rad pumpe vode, što dalje vodi u lošije hlađenje motora, pregrijavanje te brojne i velike komplikacije.

Kako biste izbjegli sve navedeno, a pritom i uštedjeli kod kupovine potrebnih dijelova za Vas smo organizirali akciju "Pripremite svoj auto za ljeto" koja uključuje značajne popuste i na dijelove razvoda.

Motor-diht u svojoj ponudi ima zupčasto i drugo remenje proizvođača Dayco, lidera na svjetskom tržištu, čijim remenjem su opremljene sve nove generacije dizel motora u prvoj ugradnji. Remenje je dizajnirano da izdrži velika opterećenja i ekstremne radne uvjete. Ostale dijelove razvoda poput rolica i natezača nudimo Vam u prestižnim njemačkim brendovima Ruville i Autlog. Vodene pumpe Airtex i Ruville omogućit će Vam besprijekorno hlađenje motora.


 
S Motor-dihtom računajte samo na dijelove garantirane i certificirane kvalitete i budite originalni kada je Vaš auto u pitanju.

Vezano
Vijesti  |  Tagovi
  • Nema vezanih vijesti
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU