C3 Pluriel – atraktivan koncept

Piše:
srijeda, 28.5.2003. 10:47
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

C3 Pluriel – atraktivan koncept

ONO PO čemu se C3 Pluriel razlikuje od svih automobila dostupnih na našem tržištu je činjenica da je riječ o pet vrsti vozila ukomponiranim u jednu cijelinu.

Model nastao na osnovi gradskog C3 je u osnovi klasičan hatchback, koji u svega nekoliko poteza može biti transformiran u nekoliko različitih izvedbi, od kabrioleta pa čak do pick-upa.

U Citroenu su očito shvatili da je danas dizajn iznimno bitan u uspjehu proizvoda na tržištu. Stoga je eksterijer nanovo dizajniran, pa tako model ima tek minimalne sličnosti sa "običnim" C3. Počevši od prednjeg kraja, kojim dominiraju potpuno nova svjetla, preko boka sa lukovima dostupnim u dvije nijanse boje.

Posebno upečatljiv je dizajn stražnjeg kraja, koji krase svjetlosni sklopovi obrubljeni sjajnim aluminijem i veliki logo marke. U donjem dijelu stražnjeg stakla nalazi se ime marke, kako bi i onim manje informiranima bilo jasno da je riječ o Citroenu.

Pluriel nije samo lijep, već i praktičan. Poklopac prtljažnika sastoji se iz dva neovisna dijela, gdje se donji dio otvara u suprotnom smjeru od danas uobičajenog na automobilima. Time je stvorena dodatna površina za prijevoz tereta, pa se može reći da je riječ o svojevrsnom pick-upu.

Unutrašnjost slijedi razigranost linija prisutnu na eksterijeru. Boja karoserije nastavlja se u unutrašnjosti, prije svega na vratima, a po potrebi i na naslonima sjedala (doplata) što podiže vizualni dojam. Mjerni instrumenti posuđeni su od modela C3, baš kao i brojni prekidači.

Kako je u suštini riječ o kabrioletu, konstrukcija je morala biti temeljito ojačana. U velikoj mjeri je korišten čelik povišene čvrstoće. Ojačanja u prednjim stupovima, naslonima sjedala i naslonim za glavu štite od prevrtanja, kad su uklonjeni lukovi.

Drugi problem koji se javlja kod kabrioleta je zvučna izolacija. U Citroenu su stoga odlučili na izvedbu platnenog krova iz više slojeva čime su dobivena povoljna svojstva s obzirom na redukciju buke i gubitak topline.

Pluriel definitivno nije sportski nastrojen automobil. Dobro poznati benzinski motori ispunjavaju svakodnevne potrebe i u ničime ne pretjeruju. Čak je i potrošnja povoljna, slabiji agregat zadovoljava se sa 6.8 l/100 km u prosjeku, dok moderniji i snažniji agregat troši dva decilitra manje. Snažnija izvedba je definitivno bolji odabir, jer uz desetak posto višu cijenu nudi bolje performanse, moderni mjenjač, a  time i veći užitak za upravljačem.

Zastupnik Citroena za Hrvatsku od Pluriela očekuje puno. Do kraja godine trebalo bi biti prodano 150 primjeraka, što je s obzirom na činjenicu da hrvatsko tržište godišnje proguta oko 250 kabrioleta, više nego optimistična izjava. Međutim, sasvim opravdano jer C3 Pluriel ima nekoliko izuzetnih prednosti.

Prije svega to je multipleks arhitektura, koja model svrstava među najfunkcionalnije kandidate na tržištu. Četiri sjedala i upotrebljiv prtljažnik (267 l), aduti su u odnosu na trenutni bestseler Peugeot 206 CC. Kad se k tome pridoda još atraktivan dizajn i povoljna cijena, uspjeh modela je zajamčen.

>> C3 Pluriel u Hrvatskoj
>> Galerija fotografija: C3 Pluriel
>> Karakteristike: Baza automobila

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
Najnovije
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU