Ferrari F430 by Novitec
SVJETSKI tuner broj 1 za bolide iz Maranella predstavlja novi proizvod brutalnih karakteristika. Nakon prerade Ferrari F430 staje uz bok najboljima, kako performansama tako i cijenom.
Novitec Rosso predstavlja najnoviju preradu Ferrarija, jedan od najsnažnijih i najbržih automobila za cestovnu upotrebu. Snježno bijeli bolid donosi značajna poboljšanja u svim domenama, uključujući i dizajn, a nudi se po cijeni od 193.277 eura, naravno bez davanja. Srce prerađenog Ferrarija je i dalje 4.3 V8 motor, koji u RACE izvedbi uz pomoć dva kompresora razvija 482 kW/652 KS.
Nakon modifikacija koje između ostalog uključuju ugradnju dva međuhladnjaka zraka, modifikaciju kompresora (0,48 bar), promjene na usisu i sustavu ubrizgavanja, reprogramaciju ECU-a i novi ispušni sustav, maksimalna snaga skočila je za 38 kW/51 KS na konačnih 520 kW/707 KS pri 8.350 o/min, dok je maksimalni zakretni moment povećan na 712 Nm pri 6.300 o/min. Ukoliko žele ovakvu preradu motora, svi postojeći vlasnici Ferrarija F430 mogu se obratiti Novitecu. Porast snage za 159,7 kW/217 KS vlasnika će stajati 51.260 eura.
Ovako motoriziranom F430 treba za ubrzanje do 100 km/h pola sekunde manje u odnosu na izvornu izvedbu, odnosno ukupno 3,5 sekundi. 200 km/h hvata nakon već 10,9 sekundi, dok će kazaljka brzinomjera pokazati 300 km/h nakon samo 29,9 sekundi. Maksimalna brzina je 315 km/h, a u kombinaciji s modificiranim mjenjačem s produljenim prijenosnim omjerima maksimalac skače na čak 348 km/h.
Dobra preporuka je da se ovdje s tuningom ne stane, baš kao što je to u slučaju prikazanog modela. Prvi na popisu prioriteta je ovjes. Nosi Novitecov potpis, električno je upravljan, a dopušta podizanje prednjeg kraja za 40 mm.
Potonjem naravno nije cilj bolje ležanje na cesti, već omogućavanje nesmetanog prelaska preko rasnom sportašu nepremostivih prepreka poput tzv. uspornika i rubnika. Automatski upravljan ovjes pri brzini od 80 km/h spušta automobil za 35 mm niže u odnosu na serijsku izvedbu.
Druga, jednako važna stavka su kočnice, razvijene u suradnju s Brembom. Uključuju šest-klipne čeljusti i diskove promjera 380 mm kao garanciju sigurnog zaustavljanja, čak i nakon opetovanog korištenja. Automobil je postavljen na 20-inčne kotače, dok se kontakt s podlogom ostvaruje putem Pirellijevih pneumatika mjera 235/30 sprijeda i 325/25 straga.
Osim mehanike Novitec na popisu modifikacija ima proizvode koji zahvaćaju aerodinamiku vozila. Prednji odbojnik ima formu optimiziranu u zračnom tunelu, a uključuje spojler čiji cilj je reducirati uzgonske efekte na prednju osovinu. Vremena se našlo i za ugradnju pragova, dok se straga novosti baziraju na ugradnji difuzora i krila.
Novitec Rosso u ponudi ima i šarolik program individualizacije. Uključuje specijalni upravljač izveden u kombinaciji kože i ugljičnih vlakana, a oblikovan je kako bi olakšao ulazak i izlazak iz vozila. Tu su i karbonske F1 polugice mjenjača, te Supersport sjedala koja se rade po kalupu vozačevog tijela.
Kad se sve zbroji i oduzme, Novitecov se Ferrari usprkos cijeni od gotovo 200.000 eura čini povoljnom kupnjom. Konkurencija nudi vrlo često bolide ekvivalentne snage (ne nužno i performansi) po kudikamo višoj cijeni.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati