Ferrari je najmoćniji brend

Piše: autoclick.hr
utorak, 19.2.2013. 13:25
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Ferrari je najmoćniji brend

Samoprozvani 'procjenjivači brenda i marketinški stručnjaci' iz Brand Financea objavili su kako je Ferrari najmoćniji brend 2013. godine. Unatoč ograničenom tržištu i skromnim prihodima, Brand Finance tvrdi kako je Ferrari dobio najvišu poziciju jer su u obzir uzeti 'financijski parametri poput netto marže, prosječnog prihoda po klijentu, troškova za marketing i oglašavanje, ali i kvalitativni pokazatelji poput lojalnosti i privrženosti brendu'.

'Ferrari u tom pogledu nadmašuje ne samo svoje glave konkurente BMW, VW, Mercedes, Lexus i Audi, već sve svjetske brendove' tvrdi Brand Finance. Iako su spomenuti kriteriji podložni brojnim kritikama, Ferrarijev predsjednik Luca di Montezemolo prihvatio je nagradu riječima: 'Uvijek je zadovoljstvo naći se na vrhu svake liste, pogotovo kada konkurencija uključuje neke od najpoznatijih kompanija na svijetu. Ovo postignuće pokazuje da čak i u vrijeme financijske krize, Italija može svijetu ponuditi vrhunsko poslovanje'.

TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA

 

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
Najnovije
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU