Ford - Novi centar tehnologije vrijedan 325 milijuna funti
BRITANSKI premijer, Tony Blair, M.P službeno je otvorio 6. studenog ove godine, Dizel Centar (Dagenham Diesel Center - DDC) tvrtke Ford Motor Company u Dagenhamu i pripadajući Centar za Tehničko oblikovanje i Proizvodnju, (Center for Engineering and Manufacturing Excellence -CEME) vodeću u klasi instituciju za obrazovanje i učenje.
Ove zgrade od iznimnog značaja smještene su u Dagenhamu u Essexu. Postrojenja najsuvremenije tehnologije predstavljaju jedinstvenu i najveću inicijativu za regeneraciju regije Thames Gateway.
Samo u Dagenham tvrtka Ford Motor Company ulaže 325 milijuna GBP za projektiranje i inženjering dizelskih motora s time da ostaje najveće industrijsko središte u široj londonskoj regiji i pruža značajan doprinos lokalnoj zajednici. S obzirom na očekivanja da će oko 50 % svih automobila prodanih do 2006. godine u Europi biti s dizelskim motorom, sasvim je razumljiv ovako velik obim ulaganja u novi centar.
Projekt CEME (Center for Engineering and Manufacturing Excellence) vrijedan 37 milijuna funti pruža okružje usmjereno prvenstveno na raznolike, društveno primjenjive i inovativne aktivnosti u procesu učenja kako bi se izgradili kapaciteti za oblikovanje, proizvodnju i poslovanje u srcu regije Thames Gateway.
Dvije suvremeno oblikovane zgrade ispunjavaju dvije različite uloge dok zajedno predstavljaju vrlo značajnu inicijativu. Dizel Centar u Dagenhamu postaje žarištem razvoja i proizvodnje dizelskih pogonskih agregata Ford Motor Company te je posljednji krik tehnologije koja će oblikovati novu visoku klasu dizelskih motora za kupce Jaguara, PSA Peugeot Citroena i Ford Motor Company.
CEME će obuhvaćati obuku, obrazovanje i razvoj Dizel Centra, ali će predstavljati i središnju točku za učenje unutar lokalne zajednice te za malo i srednje poduzetništvo u toj regiji.
Dizel Centar u Dagenhamu (DDC)
Novi Dizel centar u Dagenhamu je prva važnija nova zgrada u proteklih tridesetak godina, a predstavlja posljednje dostignuće sa stanovišta suvremenog dizajna i radnog prostora te je vodeći primjer integracije uredskog prostora i proizvodnje.
Novi prostori integrirani su s postojećim tvorničkim postrojenjem koje proizvodi dizelske motore Duratorq generacije dostupne u Focusu, Mondeu, Transit Connectu i Transitu. Nakon 33 milijuna proizvedenih motora, tvornica okreće novu stranicu širenjem proizvodnog asortimana na novi V6 dizelski motor.
Najsuvremeniji, 2.7 litarski, common-rail motor s direktnim ubrizgavanjem, V6, predstavlja treću fazu iznimno uspješnog sporazuma između Ford Motor Company i grupe PSA Peugeot Citroen. Debitirat će 2004. godine u Jaguaru S-TYPE, prvoj marki koja će profitirati iz ovog unaprijeđenog motora.
U središtu centra, koji se proteže na 44.530 četvornih metara (kao sedam nogometnih igrališta) nalzi se mjesto za sklapanje motora ili Clean Room Assembly Hall koji karakterizira najmoderniji sustav za indukciju i izolaciju te smanjivanje čestica prašine prenosivih zrakom i koje bi mogle interferirati sa sofisticiranom, visokom tehnologijom dizelskih motora koji će se sklapati ovdje.
Ovakav pristup dio je procesa preciznosti koji zahtjeva nova generacija visoko tlačnih common rail sustava koji se nalaze u najnovijim dizelskim motorima.
U Centar će biti uključene i ustanove kao Centar za kvalitetu (Customer Quality Centar ) sa zonama za ispitivanje vozila; Centar za unapređenje (Value Enhancement Centar) čija je namjena podrška i usklađivanje tehničkih i financijskih predstavljanja dizelskih motora, laboratorije za ispitivanje, izradu prototipa; radionicu opće namjene te centar (Projects Center) za rad na sigurnosti, produktivnosti i korekcijama troškova.
Ford Motor Company postavlja stroge ciljeve u smislu utjecaja na okoliš u stvaranju novog Centra koji će u budućnosti dobivati mnogo energije iz generatora pokretanih vjetrom.
Pažljivo oblikovanje dozvolilo je maksimalnu iskoristivost danjeg svijetla uz štedljivu rasvjetu, grijanje i ventilaciju. Drugi uređaji za uštedu energije kao što su flat monitori i pasivno infra-crveno svijetlo, dok će se transport unutar Dangehama obavljati isključivo električnim automobilima.
CEME
CEME je jedinstveni primjer što se događa udruže li se privatne i javne organizacije u zajedničkoj viziji. Centar pruža vitalne obrazovne resurse na kojima se gradi globalno konkurentna tehnologija i proizvodnja izuzetno bitna za britansku ekonomiju danas i u budućnosti.
CEME će pomoći ispuniti Fordove potrebe za obrazovanjem i razvijana je u zajedničkom ne-profitnom partnerstvu s Ford Motor Company, Londonskom Agencijom za Razvoj, te obrazovnim ustanovama Barking i Havering Further Education Colleges i London Riverside Limited.
Kada CEME potpuno profunkcionira, primat će oko 1.000 studenata i 120 djelatnika.
CEME će podupirati obuku, obrazovanje i razvoj DDC-a te će biti fokusna točka za učenje unutar lokalne zajednice za malo i srednje poduzetništvo. Cilj projekta je ohrabriti raznolik, društveno primjenjiv, inovativni stupanj aktivnosti kako bi se u srcu regije uspostavio inženjering, proizvodnja i poslovne mogućnosti.
Kako bi se poštivala visoka kvaliteta vokacijskih i akademskih programa prilagođenih za poslovne potrebe, CEME je opremljena iznimno kvalitetno. 14.780 kvadratnih metara prostora namijenjenog za obrazovanje, 2.323 kvadratnih metara tehničke radionice, 14 dobro opremljenih učilišta, 22 učionice, 4 CADCAM sobe, amfiteatar kapaciteta 120 mjesta.
CEME ima najveću instalaciju solarnih ploča postavljenih na krovu i iznad ulaza
koje imaju maksimalni kapacitet 115 kWh te upravljanje solarnom energijom koje se postiže sjenom od cedrovine i termo-dinamičkom prirodnom ventilacijom.
Umjetno jezero, ključno u krajoliku CEME, reciklira kišnicu sa zgrada i drugih mjesta.
Drvene obloge upotrijebljene u dizajnu također su iskorištene iz održivih izvora.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati