Ford Mondeo Titanium X - extra doživljaj
FORD na auto-salonu u Madridu predstavlja specijalnu seriju Mondea pod nazivom Titanium X iza kojeg se kriju dva nova snažna motora.
Ford Mondeo u ograničenoj Titanium X seriji će biti dostupan od jeseni ove godine, a nuditi će se dvije motorne izvedbe, jednoj benzinskoj i jednoj dizelskoj.
Najsnažniji 4-cilindarski dizelski motor u klasi
Posebno atraktivna je dizelska inačica, koju pokreće Duratorq TDCi motor opremljen common-rail tehnologijom druge generacije. Motor je razvijen na bazi dvolitrenog motora od 130 KS kojem je obujam povećan na 2.2 litre. Izmjenama na sustavu ubrizgavanja i turbo-punjaču Fordovi inženjeri su razvili motor impresivnih performansi: 155 KS maksimalne snage i maksimalni okretni moment od 400 Nm dostupan pri 1.800 o/min.
Ovako motoriziran Mondeo postiže 100 km/h za svega 8.7 sekundi, dok maksimalna brzina iznosi 220 km/h. Odlične performanse nisu za sobom povukle značajan porast potrošnje goriva. Mondeo 2.2 TDCi na otvorenom troši svega 4.9, u mixu 6.1, a u gradu 8.2 l/100 km.
"Podesili smo motor kako bismo osigurali da će nadići svojeg najbližeg konkurenta pružajući najvišu moguću razinu performansi kombiniranih s iznimno ekonomičnom potrošnjom u vrhunskom paketu," rekao je ONeill. "To je idealan automobil za svakog vozača kojem je važna ekonomičnost i koji vozi duge relacije po auto-cestama, ali se ujedno želi i zabaviti."
Još jedan V6 za potpuni užitak
Mnogi su primijetili da u benzinskoj ponudi postoji rupa između 2.5 V6 motora od 170 KS i sportske 3.0 V6 (ST220) izvedbe od 226 KS. Ford nudi odgovor u obliku nove 3.0 V6 izvedbe, kojoj je snaga prigušena na 204 KS. Paralelno s motorom, preinake je doživio i 6-stupanjski Durashif mjenjač, koji je dobio nove prijenosne omjere.
Nova izvedba se odlikuje rafiniranim radom i osjetno boljim performansama od poznate 2.5 V6 izvedbe. Ubrzanje do 100 km/h traje 7.9 sekundi dok je maksimalna brzina narasla na odličnih 240 km/h. Potrošnja goriva je na razini V6 motora i u ovom slučaju iznosi 10.3 l/100 km u prosjeku.
Titanium X - spoj sporta i elegancije
Nova serija donosi nove motorne izvedbe, ali i obilje dizajnerskih novosti. Vanjski izgled ukrašen je kromiranim detaljima u predjelu svjetala, te maglenkama koje su pomaknute u sam rub automobila. Prednji blatobrani su modificirani, a otvrdnjivanjem ovjesa je smanjena visina vozila. Novi izgled je dobio i stražnji odbojnik, a uočljiv je i sportski završetak ispušnog sustava. Dojam u potpunosti zaokružuju 17-inčni aluminijski naplatci koji će se također serijski isporučivati.
Putnički prostor karakterizira najjači Ghia paket opreme koji je dodatno pojačan umecima od brušenog metala u središnjoj konzoli i na ručici mjenjača. Interijer je obložen najfinijim materijalima, dok su sjedala presvučena crnom alcantarom.
Cijena Titanium X serije je zasad nepoznata, a bit će dostupna na svim europskim tržištima.
Miljenko Nikolić
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati