Hrvatska premijera: KIA Cerato hatchback

Piše:
subota, 2.4.2005. 21:00
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Hrvatska premijera: KIA Cerato hatchback

TVRTKA KMAG d.o.o, ovlašteni zastupnik vozila Kia, danas je tiskovnom konferencijom održanom u dvorcu Bežanec službeno označila start prodaje novog modela.

Cerato H/B je prvi (pravi) kompakt ove marke, a karakterizira ga izuzetno povoljna cijena. Paralelno s novim modelom na hrvatskom tržištu se predstavlja i nova motorna izvedba, 1.5 CRDI dizelski motor, što je ne samo hrvatska, već i europska premijera.

Svojevrsni nasljednik modela Spectra je najvažniji adut Kie u njenom pohodu na europsko tržište. Korejski proizvođač je u razvoj automobila uložio 220 milijuna eura i 40 mjeseci rada.

Najprostraniji u segmentu

Ciljana skupina kupaca na koju pretendira kompaktna (hatchback) izvedba Cerata su mlade obitelji starosti do 40 godina, pa su u tvrtki pri konstruiranju automobila bili vođeni određenim ciljevima. Cerato je stoga dobio sportski karakter sprijeda, dok se na ostalim  dijelovima pažnja koncentrirala na dobivanje što dinamičnijih linija.

Naš je dojam nešto drukčiji. Naime, automobil se od limuzinske izvedbe razlikuje tek na stražnjem dijelu, a modifikacije su rađene s ciljem dobivanja što prostranijeg i funkcionalnijeg vozila.

To potvrđuju i tvornički podaci, prema kojima se radi o trenutno najvećem modelu u segmentu (4.340x1735x1470 mm), većem i od modela kao što su Peugeot 307, Renault Megane i Fiat Stilo.

Gotovo karavanska stražnjica donosi veliki prtljažnik koji je sa svojih 538 litara (1.494 litara s preklopljenom stražnjom klupom) veći od prtljažnika većine karavana niže srednje klase. Istovremeno, prema prostoru u području glave na prednjim i stražnjim sjedalima Cerato H/B najveći je u svojoj klasi.

Novi dizelski motor

Cerato H/B dostupan je u Hrvatskoj s po jednim benzinskim (1.6/105 KS) i dizelskim motorom (1.5 CRDi/102 KS), a ponuda će u bliskoj budućnosti biti proširena još dvama motorima (2.0 CRDi/112 KS, 2.0/143 KS).

Nosioc glavnine prodaje bit će potpuno novi 1.5 CRDi s četiri cilindra i common rail ubrizgavanjem druge generacije, a građani Hrvatske ga imaju čast prvi u Europi upoznati. Motor daje 75/102 kW/KS pri 4.000 o/min i 215 Nm pri 2000 o/min.

Tako motorizirani Cerato H/B postiže 175 km/h maksimalne brzine i ubrzava do 100 km/h u 11,9 sekundi. Njegov najveći adut je potrošnja goriva koja u prosjeku iznosi 4,9 l/100 km. Ova motorna izvedba serijski se isporučuje s ručnim 5-stupanjskim mjenjačem.

Najpovoljnija kupnja u segmentu

Za osnovnu varijantu Cerata H/B s novim dizelskim 1.5 CRDi motorom i LX Active A/C potrebno je izdvojiti  111.990 kuna. Trenutno jedini paket opreme u ponudi između ostalog posjeduje ABS, zračni jastuk za vozača i suvozača i klima uređaj. Jednako opremljena benzinska izvedba stoji 104.990 kn. Uz nadoplatu moguće je dobiti još mnogo toga: automatski mjenjač s tempomatom, krovni otvor, automatski klima uređaj, električno grijanje prednjih sjedala itd.

Pored konkurentne cijene treba svakako naglasiti mogućnost kupnje vozila na kredit preko Raiffeisen banke uz trenutno najnižu kamatnu stopu na hrvatskom tržištu od 3,5 %.

Model se već nalazi u prodajnim salonima diljem Hrvatske, a očekivana godišnja prodaja iznosi 400 primjeraka.

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
  • Nema vezanih vijesti
Najnovije
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU