I Lancia predstavlja monovolumen
FIATOV luksuzni brand u Ženevi predstavlja novi model u srednjoj klasi monovolumena. Barem u pogledu dimenzija, jer najnovija Lancia svime ostalim puca visoko.
Recept koji je prvi put predstavljen suradnjom PSA i Fiata, a kasnije preuzet od strane Volkswagena kaže da je razvoj nekoliko u osnovi identičnih modela tržišno opravdan. Fiat ga sada prvi put primjenjuje u svojoj kući i nakon modela Idea, predstavlja još jedan, ako ne identičan, onda barem sličan model pod značkom Lancie.
Lancia Compact MPV se vizualno itekako razlikuje od Fiatovog blizanca. Poneki detalj, novi dizajn odbojnika i svjetlosni sklop s pripadajućom grafikom bili su dovoljni za jasnu pripadnost luksuznoj marki. Čak štoviše, preinake vanjskog dizajna čine model sličniji gradskom Ypsilonu nego Fiatovom pandanu.
Dovoljno da Talijanima još jednom čestitamo na dobro obavljenom poslu.
U duhu Lancie je uređen i interijer. Kvalitetniji materijali i viši stupanj izrade osnovni su preduvjeti, a kad se k tome pridoda talijanska škola, elegancije zasigurno ne nedostaje. U bogatu serijsku opremu također ne treba sumnjati, baš kao ni u povisoku cijenu. Za neke preciznije informacije ipak treba pričekati svjetsku premijeru, kad će biti obavljeni službeni tehnički podaci i cijene.
Što se pak motorizacije tiče, sve je poznato. Glavna uzdanica će biti dizelski motori obujma 1.3 (70 KS, 180 Nm) odnosno 1.9 (100 KS, 260 Nm) litara. Ponuda benzinaca starta 1.4 16V agregatom od 95 KS i 128 Nm, dok je ostatak game nepoznat. Slabiji agregati će se nuditi i u kombinaciji s automatiziranim mjenjačem, dok će snažniji dizelaš isključivo dolaziti u kombinaciji s ručnim mjenjačem.
Lancia Compact MPV u prodaju stiže u drugoj polovici godine.
Miljenko Nikolić
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati