Jaguar zatvara tvornicu?
Tekst se nastavlja ispod oglasa
JAGUAR u posljednjih nekoliko godina bilježi konstantan rast proizvodnje. Iako je u protekloj godini proizveo više od 130.000 automobila, Jaguar nikako ne može optimizirati svoje kapacitete. Stoga će prići jedinom mogućem rješenju a to je zatvaranje jedne od tri tvornica koliko ih trenutno ima.
Najveći problem Jaguara trenutno je raštrkana proizvodnja. Naime, dok njegovi rivali, BMW i Mercedes proizvode osjetno više automobila u samo jednoj tvornici, Jaguar trenutno koristi kapacitete na čak tri lokacije. Primjera radi, Saab koji veličinom odgovara Jaguaru, ima samo jednu tvornicu.
Kako kažu u Jaguaru "Nedopustivo je da u tri tvornice proizvodmo pet puta manje nego BMW u svoje tri tvornice".
Naime, Jaguar je usprkos povećanoj prodaji u prošloj godini poslovao s gubitkom od oko 500 milijuna USD, što njegov vlasnik Ford sigurno neće dopustiti. Nick Scheele, predsjednik Forda, najavio je da će Jaguar ovu godinu završiti u plusu, a t je moguće na samo jedan način, a to je rezanje troškova.
Ukoliko se popravi prodaja X-Typea i XJ opravda očekivanja, Jaguar bi mogao opravdati velike troškove izgradnje pogona za proizvodnju aluminjskih karoserija.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Nekoliko rošada u managementu rezultiralo je postavljanjem visoko stručnih osoba, koje su se zavjetovale da će razviti Jaguar u profitabilnu tvrtku.
Zatvaranje jedne tvornice zasigurno bi rezultiralo smanjivanjem trošaka, ali i ulaganjem u nove fleksibilne sustave, koji bi omogućili da se na jednom mjestu proizvode različiti modeli.
Tek sada postaje jasno da je Nasserov potez bio promašaj. On je 1998. godine odlučio Fordovu tvornicu u Halewoodu, gdje se proizvodio Escort, "darovati" Jaguaru i prenamjeniti za proizvodnju X-Typea. Nadalje startom proizvodnje S-Typea u Castle Bromwichu Jaguat se trenutno našao u situaciji da mu je proizvodnja raštrkana na čak tri tvornice.
Ako se uzme u obzir da su tvornice u Castle Bromwichu i Halewoodu najbolje opremljene, postaje jasno da će se najvjerojatnije ugasiti pogoni u Browns Laneu, prvoj Jaguarovoj tvornici.
Najveći problem Jaguara trenutno je raštrkana proizvodnja. Naime, dok njegovi rivali, BMW i Mercedes proizvode osjetno više automobila u samo jednoj tvornici, Jaguar trenutno koristi kapacitete na čak tri lokacije. Primjera radi, Saab koji veličinom odgovara Jaguaru, ima samo jednu tvornicu.
Kako kažu u Jaguaru "Nedopustivo je da u tri tvornice proizvodmo pet puta manje nego BMW u svoje tri tvornice".
Naime, Jaguar je usprkos povećanoj prodaji u prošloj godini poslovao s gubitkom od oko 500 milijuna USD, što njegov vlasnik Ford sigurno neće dopustiti. Nick Scheele, predsjednik Forda, najavio je da će Jaguar ovu godinu završiti u plusu, a t je moguće na samo jedan način, a to je rezanje troškova.
Ukoliko se popravi prodaja X-Typea i XJ opravda očekivanja, Jaguar bi mogao opravdati velike troškove izgradnje pogona za proizvodnju aluminjskih karoserija.
Nekoliko rošada u managementu rezultiralo je postavljanjem visoko stručnih osoba, koje su se zavjetovale da će razviti Jaguar u profitabilnu tvrtku.
Zatvaranje jedne tvornice zasigurno bi rezultiralo smanjivanjem trošaka, ali i ulaganjem u nove fleksibilne sustave, koji bi omogućili da se na jednom mjestu proizvode različiti modeli.
Tek sada postaje jasno da je Nasserov potez bio promašaj. On je 1998. godine odlučio Fordovu tvornicu u Halewoodu, gdje se proizvodio Escort, "darovati" Jaguaru i prenamjeniti za proizvodnju X-Typea. Nadalje startom proizvodnje S-Typea u Castle Bromwichu Jaguat se trenutno našao u situaciji da mu je proizvodnja raštrkana na čak tri tvornice.
Ako se uzme u obzir da su tvornice u Castle Bromwichu i Halewoodu najbolje opremljene, postaje jasno da će se najvjerojatnije ugasiti pogoni u Browns Laneu, prvoj Jaguarovoj tvornici.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati