Kangoo 4x4 dobio novo ruho
Tekst se nastavlja ispod oglasa
RENAULT je na salonu automobila predstavio novu generaciju terenski nastrojenog Kangoo-a. Zadržavanje 4x4 izvedbe, te najava nove generacije modela RX4 daju naslutiti da Renault priprema podlogu za razvoj prvog čistokrvnog terenca.
Kad je 2001. godine Renault predstavio Kangoo 4x4 malo tko je očekivao zapažen uspjeh ove izvedbe. Međutim, koncept malog MPV s pogonom na sve kotače se pokazao kao uspješan proizvod.
Prodano je ukupno preko 20.000 primjeraka čime je terenska inačica ostvarila udio od 7% u ukupnoj masi Kangoo-ove prodaje.
Spoj praktičnosti i robusnosti se pokazao kao dobar recept, što je uskoro shvatila i konkurencija.
Renault je odlučio njegovati tradiciju i u Barceloni predstavio 4x4 izvedbu temeljenu na novom Kangoo-u.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Atraktivan izvana, praktičan iznutra
Najveće dizajnerske promjene desile su se sprijeda, baš kao i kod klasičnog modela. Prednji kraj posuđen je od putničkog Kangooa, a u potpunosti novi je odbojnik.
Uz integrirana svjetla za maglu ukupni dojam podižu aluminijski umetci. Odbojnik završava duboko ispod motora i štitio ga od mehaničkih oštećenja kao što je udarac kamenja pri vožnji makadamom.
Da je riječ o modelu s terenskim aspiracijama potvrđuje i veća udaljenost od podloge, koja sad iznosi čak 180 mm. I dok je vanjština uređena u SUV stilu, unutrašnjost u potpunosti prati karakteristike klasičnog gradskog MPV-a.
U praksi to znači da je riječ o vozilu koje će petorici putnika pružiti komfor klasične limuzine.
Istovremeno visoki stupanj praktičnosti osiguravaju brojni pretincu ukupnog volumena 110 litara, a na raspolaganju je i prtljažnik od čak 550 litara.
Obnovljeni motori
Kangoo 4x4 će biti dostupan u dvije motorne izvedbe, dizelskoj i benzinskoj. 1.9 dCi agregat sada razvija nešto veću maksimalnu snagu (85 KS) i predstavlja idealan izbor.
Drugi u ponudi je benzinac koji iz 1.6 litre obujma razvija 70/95 kW/KS maksimalne snage pri 5.000 o/min, te 148 Nm okretnog momenta pri 3.750 o/min.
Podatak o isporuci najmanje 90 % maksiimalnog okretnog momenta u režimu od 2.500 do 5.500 o/min govori u prilog benzinskoj inačici, koja se karakteristikama približila dizelskoj.
Posudivši mjenjač od modela RX4 uz manje izmjene Kango 4x4 je dobio i nešto bolje performanse pa je tako i maksimalna brzina porasla u prosjeku za 4 km/h. U terenske spobnosti ne treba sumnjati, jer permanentni pogon na sve kotače isporučuje Nissan.
Trenutno nisu poznati službene tehničke karakteristike, baš kao ni podaci o serijskoj opremi. Također, cijene će biti objavljene paralelno s početkom prodaje.
Kad je 2001. godine Renault predstavio Kangoo 4x4 malo tko je očekivao zapažen uspjeh ove izvedbe. Međutim, koncept malog MPV s pogonom na sve kotače se pokazao kao uspješan proizvod.
Prodano je ukupno preko 20.000 primjeraka čime je terenska inačica ostvarila udio od 7% u ukupnoj masi Kangoo-ove prodaje.
Spoj praktičnosti i robusnosti se pokazao kao dobar recept, što je uskoro shvatila i konkurencija.
Renault je odlučio njegovati tradiciju i u Barceloni predstavio 4x4 izvedbu temeljenu na novom Kangoo-u.
Atraktivan izvana, praktičan iznutra
Najveće dizajnerske promjene desile su se sprijeda, baš kao i kod klasičnog modela. Prednji kraj posuđen je od putničkog Kangooa, a u potpunosti novi je odbojnik.
Uz integrirana svjetla za maglu ukupni dojam podižu aluminijski umetci. Odbojnik završava duboko ispod motora i štitio ga od mehaničkih oštećenja kao što je udarac kamenja pri vožnji makadamom.
Da je riječ o modelu s terenskim aspiracijama potvrđuje i veća udaljenost od podloge, koja sad iznosi čak 180 mm. I dok je vanjština uređena u SUV stilu, unutrašnjost u potpunosti prati karakteristike klasičnog gradskog MPV-a.
U praksi to znači da je riječ o vozilu koje će petorici putnika pružiti komfor klasične limuzine.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Istovremeno visoki stupanj praktičnosti osiguravaju brojni pretincu ukupnog volumena 110 litara, a na raspolaganju je i prtljažnik od čak 550 litara.
Obnovljeni motori
Kangoo 4x4 će biti dostupan u dvije motorne izvedbe, dizelskoj i benzinskoj. 1.9 dCi agregat sada razvija nešto veću maksimalnu snagu (85 KS) i predstavlja idealan izbor.
Drugi u ponudi je benzinac koji iz 1.6 litre obujma razvija 70/95 kW/KS maksimalne snage pri 5.000 o/min, te 148 Nm okretnog momenta pri 3.750 o/min.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podatak o isporuci najmanje 90 % maksiimalnog okretnog momenta u režimu od 2.500 do 5.500 o/min govori u prilog benzinskoj inačici, koja se karakteristikama približila dizelskoj.
Posudivši mjenjač od modela RX4 uz manje izmjene Kango 4x4 je dobio i nešto bolje performanse pa je tako i maksimalna brzina porasla u prosjeku za 4 km/h. U terenske spobnosti ne treba sumnjati, jer permanentni pogon na sve kotače isporučuje Nissan.
Trenutno nisu poznati službene tehničke karakteristike, baš kao ni podaci o serijskoj opremi. Također, cijene će biti objavljene paralelno s početkom prodaje.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati