Kymco Super 9: Sportaš za malo novca

Piše:
utorak, 27.7.2004. 17:26
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Kymco Super 9: Sportaš za malo novca

KWANG YANG MOTOR COMPANY, ili skraćeno Kymco, u Hrvatskoj posluje već dulje vrijeme zahvaljujući zastupniku, tvrtci Cro-Futura d.o.o. Jako predstavljanje na ZG Auto Showu dalo je naslutiti da će Kymco ove godine kod nas krenuti još jače prema tržištu.

U sklopu toga testirali smo  najuspješniji Kymcoov mali skuter, Super 9, koji doživljava i treću reinkarnaciju. Naime, nakon originalnog Super 9 modela, stigla nam je Replica, koja je oduševila bojama i efektnim dekoracijama, ovaj puta u četiri različite boje, koje super uspješnom Super 9 i dalje jamče svijetlu budućnost.



Ovaj su model uvijek kupovali ljudi koji su željeli skuter koji će u gradu kombinirati praktičnost uz sportske performanse. Skuter je izrazito stabilan, što naročito dolazi do izražaja pri maksimalnoj brzini te kod naleta na neravnine na cestama. To i ne bi trebalo čuditi ako se uzme u obzir da je naprijed klasična teleskopska vilica i mono hidraulički amortizer straga.

Prolasci kroz zavoje mogu biti izrazito brzi, bez ikakvih znakova nestabilnosti, čemu pridonose i 12 colni aluminijski naplatci sa gumama 120/70 i 130/70 straga. Udobnost za vozača i suvozača je na visini zadatka. Kao jedini nedostatak naveli bismo manjak mjesta za vozačke noge većeg kalibra, no to većinu ne bi trebalo smetati.



Izgled skutera je atraktivan, sa "snakebite" dizajnom ispušnog lonca, te upotrebom kromiranih detalja, a dodatnoj atraktivnosti pridonose i crveno obojeni naplatci, te racing grafika. Instrumentna ploča je pregledna, s time da je zgodan detalj (iako nema nikakvu praktičnu primjenu), trkaća zastava koja označava pobjedu.  Također nam  se svidjelo veličina  pretinca ispod vozačeva sjedala, u kojega komotno stane integralna kaciga.

Na testu su nam se dopale kočnice, koje skuter zaustavljaju bez ikakvih većih problema, iako je stražnja bubanj, što je danas pomalo zaboravljeni standard, no važno je naglasiti kako Kymco Super 9 ne gubi stabilnost prilikom agresivnijeg pritiska na kočnice.

Agregat je klasični, dvotaktni, sa finim zvukom potpomognutim lijepim, velikim ispušnim loncem, a snaga mu iznosi 3,8 KS pri 7 000 o/min, dok je okreni moment nešto niže na 6 500 o/min, te iznosi 5,5 Nm. težina skutera je  99 kg, što je potpuno u gabaritima klase, te su na Kymcu Super 9 u vrlo dobra,  a do najveće maksimalne brzine koju smo izmjerili (85 km/h) skuter stiže vrlo brzo.

Sve u svemu, ako tražite sportski skuter za nadolazeće ljeto, naša preporuka jest Kymco Super 9, jer osim kvalitete i izuzetno dobrih voznih sposobnosti dobivate i izuzetno povoljno vozilo. Naime, Kymco Super 9 stoji samo 16.458 kuna, a uz njega ide jamstvo od jedne godine ili 5000 km.

Goran Vuzem

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
  • Nema vezanih vijesti
Najnovije