McLaren P1 i Porsche 918 Spyder

KLJUČNI PODACI
  • Ono što gledamo je intelektualna destilacija brzog automobila, kako ih vide superznanstvenici
Piše: Sponzorirani članak
srijeda, 16.7.2014. 10:00
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

McLaren P1 i Porsche 918 Spyder

Foto: PR

PRETJERIVANJE se katkad može obiti o glavu, no u ovom slučaju posve je opravdano.

Budući da oba automobila zajedno stoje oko 1,9 milijuna eura te imaju dovoljno “konja” da poremete Zemljinu rotaciju, ova dva modela u sebi imaju toliko napredne hibridne tehnologije u svojim aerodinamičkim trupovima - nekako mi “karoserija” zvuči prebanalno - da iz njihovih Inconelovih ispuha curi budućnost.

Ono što gledamo je intelektualna destilacija brzog automobila, kako ih vide superznanstvenici. Danas će se ta dva automobila prvi put međusobno suočiti na istoj stazi. Nažalost, izbor koji ću prvo voziti je poput izbora pištolja za ruski rulet. Vrijeme je za malo usklađenog piljenja u ta dva automobila kako bih se bolje upoznao s njima. Porsche 918 mi izgleda smiješno.

Bijeli automobil ukrašen brojkama tri na vratima i poklopcu motora te crvenim linijama koje se protežu od prednjih svjetala prema unazad kao da mu je netko izlio boju pri brzini od 160 km/h.

P1 je nešto posve drukčije jer izgleda zlobno. U ljubičastoj boji karoserije izgleda manji od Spidera, ali i opasnije, gotovo prijeteće. Spuštam se u sjedalo i okružen sam MonoCageom od karbonskih vlakana mat završne obrade. U P1 izvrsno vidite ispred sebe i vrlo se brzo možete namjestiti u sjedalu. Kratak pritisak na gumb za pokretanje motora i V8 s turbopunjačem pokreće se uz sirovo zavijanje, a zatim se smiruje u praznom hodu uz glasanje trkaćeg automobila.

Pritišćem D na središnjoj ploči i praćen gromoglasnim grgljanjem polako izlazeći iz boksa s osjećajem kako svi pilje u mene. Naime, ako držite gas pritisnut dopola, P1 je vrlo jednostavan za voziti i možete ga lako usmjeravati, upravljač je lagan, a prijenos snage uglađen. Nakon nekoliko krugova, zastao sam i pritisnuo nekoliko gumba kako bih P1 podesio u način rada Race za trkaću stazu. Cjelokupni postupak trajao je oko pola minute. U tom načinu rada stražnje se krilo uzdiže do maksimalnih 300 mm, automobil se spušta za 50 mm, a omjer opruga povećava za 300 posto.

TopGear Hrvatska na svim kioscima, po opuštenoj ljetnoj cijeni od 9,75 kuna.

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
  • Nema vezanih vijesti
Najnovije
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU