Najveći tržišni udio na svijetu

Najveći tržišni udio na svijetu

U HRVATSKOJ je tijekom prošle godine registrirano 11.325 Opelovih vozila, što čini 2005. rekordnom godinom. Opel je već drugu godinu zaredom najprodavanija hrvatska marka. I ne samo to, s 15,26 % tržišnog odjela radi se o najboljem Opelovom rezultatu u svjetskim okvirima.

U 2005. Opelov udio u ukupnom broju novoregistriranih osobnih vozila iznosio je 15,26%, dok njegov udio na tržištu osobnih i lakih komercijalnih vozila iznosi 14,49%.

Najprodavaniji model u Hrvatskoj bio je Opel Astra s 5.596 registracija. Corsa je s 3.768 registracija treća u ukupnom poretku i druga u svom segmentu. Meriva je bila najprodavaniji jednovolumen u prošloj godini.

Europski uspjesi

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U Europi je tijekom prošle godine Opel/Vauxhall prodao 1,6 milijuna vozila. Tržišni udio porastao je na devet od ukupno 21 europskih tržišta.

Također je znakovito što su Opel i Vauxhall uspjeli povećati udio i na svojim domaćim tržištima. Opelov udio na njemačkom tržištu popeo se s 9,9 na preko 10 posto, što je vratilo Opel osiguralo povratak na drugo mjesto. Vauxhall je dosegao 13,1 posto u Ujedinjenom Kraljevstvu.

Opelov najvažniji i najprodavaniji model, kompaktna Astra, dosegao je brojku od 527.000 prodanih vozila u 2005. godini, sam uzevši čak 2,5 posto udjela na europskom tržištu. Astra je sada na drugom mjestu prema europskim prodajnim statistikama.

Opel i Vauxhall će tijekom 2006. izbaciti još nekoliko potencijalnih hitova. Prije svega to je nova generacija Corse, a potom i Antara.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara