Nova izvedba Ford Transita

Piše:
petak, 5.9.2003. 13:59
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Nova izvedba Ford Transita

NOVI 2-tonac niskog poda, s prednjim pogonom pridružuje se nagrađivanoj liniji Ford Transita.

Dosada, Transit s prednjim pogonom bio je dostupan samo kao 1-tonac s niskim podom, a novi model od 2 tone, s niskim podom i prednjim pogonom proširit će ponudu Fordove legendarne linije komercijalnih vozila.

Kada je lansirana, nova generacija Transita munjevito je preuzela poslovanje komercijalnih vozila, budući da je Ford postao jedini proizvođač koji u svojoj ponudi ima oba, i stražnji (RWD) i prednji (FWD) pogon na istoj arhitekturi vozila. Za kupce to znači najširi mogući izbor vozila za njihove potrebe bilo da se radi o povećanju mogućnosti za vuču i više nosivosti (RWD - rear wheel drive) ili niža visina za utovar i lakša upravljivost (FWD - front wheel drive).

Sada, profesionalci koji žele prednosti prednjeg pogona s većom nosivosti kombiniranom s nižim utovarnim pragom mogu uzeti u obzir reference Transita.

Sa 100 mm nižim podom u usporedbi s ekvivalentom na stražnji pogon, s lakšim utovarom i iznimnom nosivošću u rasponu od 1674 do 1925 kg za van i šasija verziju, novi model biti će "jak igrač" na tržištu srednjih komercijalnih vozila.

Potencijalni kupci novog modela uključuju flote dostavnih vozila koji traže fleksibilnost da prevoze raznu robu koja nije nužno na paletama tako da je niski pod nužan za lakoću utovara.
Vješti trgovci koji trebaju van s odličnom nosivošću i tovarnim prostorom te niskim podom kako bi se postigla veća fleksibilnost i pristup sigurno će znati cijeniti prednosti ovog modela.

Novi Transit 2-tonac sigurno će postati popularan i u proizvodnji nadgradnje gdje će za potrebe prerade vozila nova konfiguracija sigurno biti korisna kao baza za njihovu preradu.

Kao što biste i očekivali od Forda, 2-tonac niskog poda i s prednjim pogonom biti će dostupan s čitavim nizom pogonskih agregata i derivacija. Gotovo svaka kombinacija kratkog, srednjeg i dugog međuosovinskog razmaka sa karoserijskim oblikom tipa van, kombi, kombi-van, šasija i jednostruka šasija sa niskim, srednjim ili visokim krovom te pokretana s dva dizelska motora je dostupna.

Dostupni motori su ili 2.0 litarski Duratorq TDdi 100 KS (74 kW) koji je standard ili pak opcija od 125 KS, 2.0 litarski common-rail TDCi motor (92 kW). Nosivost je vodeća u klasi i to od 1403 kg do 1674 kg za modele van, odnosno od 1361 do 1925 kg za šasije.

"Oduvijek tvrdimo da će se linija Transita razvijati tako da zadovolji zahtjeve kupaca koji neprestano rastu, a novi 2-tonac niskog poda i s prednjim pogonom dokaz je da smo slušali," rekao je Paul Morel, direktor komercijalnih vozila pri Ford Europi.

"Transit nam je toliko važan da ćemo ga nastavljati usavršavati i dodavati nove izvedbe kako bi i dalje bio ispred konkurencije."

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.