Novi motor za novi SLK

Piše:
subota, 17.1.2004. 10:34
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Novi motor za novi SLK

MERCEDES u proljeće predstavlja novu generaciju modela SLK s kojom će premijerno biti predstavljen potpuno novi benzinski V6 motor.
Novi roadster će biti dostupan s novim V6 agregatom, koji će u potpunosti zadovoljiti apetite zahtjevnijih vozača.

Riječ je o, s obzirom na vanjske karakteristike, o trenutno najboljem V6 motoru obujma 3.5 litre. Izuzetno povoljna krivulja snage i okretnog momenta čini već sada novi SLK jednim od najboljih, kad je u pitanju količina užitka za upravljačem.

Također, ne treba zanemariti podatke o potrošnji goriva i emisiji štetnih plinova, koji prema navodima proizvođača, postavljaju nova mjerila u klasi.

Maksimalnu snagu od okruglih 200 kW (272KS) motor razvija pri 6.000 o/min. Ništa manje iznenađujući nije podatak o specifičnoj snazi koja po litri obujma iznosi 57 kW (78 KS). Slično je i sa okretnim momentom, vrhunac od 350 Nm dostupan je već pri niskih 2.500 o/min i ostaje konstantan sve do 5.000 o/min.

Nadalje, skoro 90 % (307 Nm) maksimalnog okretnog momenta dostupno je već pri 1.500 o/min. Sasvim je sigurno da će to malenom roadsteru biti dovoljno za vrhunska ubrzanja, ali i krajnje lagodnu vožnju uz otvoren krov.

Mercedesovi inženjeri, točnije njih pet stotina,  postigli su izniman rezultat u pogledu potrošnje goriva, specifična potrošnja iznosi 240 g/kWh, što prevedeno u NEDC standard iznosi oko 10 l/100 km. Motor je do sada proizveden u 400 primjeraka, koji su poslužili za testiranje svih parametara u svim danas mogućim vremenskim uvjetima na Zemlji.

Pri razvoju novog motora Mercedes je postavio pet odrednica. One su redom: vanjska karakteristika (snaga), okretni moment, potrošnja goriva, uglađenost i emisija štetnih plinova izgaranja.

Moderna koncepcija motora, koja obuhvaća 24-ventilsku tehnologiju, četiri bregaste osovine elektro-hidraulički nadzirane, varijabilnu geometriju usisa (optimalna dobava mješavine za izgaranje) ne bi bila tehnološki izvediva, da nisu razvijeni novi materijali otporni na velika naprezanje, te odgovarajuća elektronska potpora.
Nakon premijere motora u novoj generaciji Mercedesovog dvosjeda, motor će preuzeti i ostatak sportske game uključujući i limuzinsku C-klasu.


Kliknite na sliku za veću

Miljenko Nikolić

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
Najnovije
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU