Odličan uspjeh Opela na hrvatskom tržištu
TIJEKOM prošlog mjeseca u Hrvatskoj je prodano 6.714 novih automobila što je ovogodišnji rekord. Opel je s 1.015 prodanih primjeraka zasjeo na prvo mjesto i ostvario tržišni udio od odličnih 15 %. Drugoplasirani je Renault (936), a na trećem mjestu se nalazi Volkswagen sa 717 prodanih vozila.
Dolazak nove Astre i snažan angažman distributera bili su dovoljni da Opel osvoji tron u dva najpopularnija segmenta. S 461 novoregistriranom Corsom u travnju, Opelov mališan se nalazi na prvom mjestu u svom segmentu, a na listi najprodavanijih modela u ovoj godini je na odličnom drugom mjestu. Nova Astra je iznimno dobro prihvaćena na hrvatskom tržištu, što potvrđuje i preko 300 prodanih primjeraka. Dobrom prodajnom rezultatu Astre zasigurno je pridonijela i Astra Classic II koja se od sada nudi i u dizelskoj izvedbi (1.7 CDTI/80 KS) po cijeni od povoljnih 13.700 eura.
Novost u ponudi Opela je i novi dizelski 1.9 CDTI Ecotec motor (150 KS, 315 Nm) koji je upotpunio ponudu motora u Opel Vectri. Vectra u izvedbi s četiri vrata i ovim motorom stoji 24.312 eura do registracije.
Gotovo polovicu prodaje drugoplasiranog Renaulta čini model Clio prodan u 445 primjeraka. Slična situacija je i s novim Golfom, koji s 333 prodanih primjeraka drži 5 % tržišta i gotovo 47 % Volkwagenove prodaje.
Apsolutnu dominaciju u luksuznom segmentu uvjerljivo drži BMW s čak 104 prodana automobila. Omiljeni izbor su serija 3, zbog povoljnih uvjeta financiranja, te nova serija 5, koja u iščekivanju Audija A6 ostvaruje posebno zapaženu prodaju.
Značajan uzlet doživio je i Ford. Nakon katastrofalne prodaje početkom godine, uzlet Forda je započeo u ožujku da bi u travnju postigao najbolji rezultat, 139 prodanih automobila. Na hrvatsko tržište se vratio i Ssangyong s 11 prodanih vozila, a povratak u smislu prodaje bilježe još Smart (20), Jaguar (8) i Saab (7).
M.N.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati