MAZDA Hrvatska u rujnu je ostvarila iznimno dobre prodajne rezultate.
Najbolji rezultat ostvarila je Mazda2. Sa 101 registracijom popela se na 8. mjesto u segmentu. Mazda6 i dalje drži 2. mjesto u D-segmentu, a Mazda CX-7 i dalje je na 1. mjestu u SUV segmentu, kako na mjesečnoj, tako i na godišnjoj razini.
Dok je tržište osobnih automobila u usporedbi s rujnom prošle godine poraslo za 20 posto, Mazda je ostvarila rast od čak 75 posto. Travanj je završila na 9. mjestu sa 299 registriranih vozila (284 osobna i 15 lakih komercijalnih vozila) i ostvarila tržišni udio od 4,14 posto. Među osobnim vozilima Mazda se nalazi na 9. mjestu sa 4,35 posto tržišnog udjela.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati