Opel predstavlja Flextreme GT/E

Piše:
četvrtak, 18.2.2010. 14:59
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Opel predstavlja Flextreme GT/E

M.N.
Foto: Opel

OPEL će na nadolazećem salonu automobila u Ženevi premijerno predstaviti ekološki nastrojen koncept naglašene dinamike. Flextreme GT/E spada u domenu većih automobila, koji svojim estetskim i tehnološkim karakteristikama slijedi Opelovu strategiju tzv. neograničene e-mobilnosti.

Automobil dugačak 4,7 metara je predstavnik E-REV (Extended - Range Electric Vehicle) segmenta, čime pokazuje da veličina vozila i nulta emisija ugljičnog dioksida nisu međusobno isključive.

Jedna od kvaliteta automobila svakako je naglašena aerodinamika. Koeficijent otpora zraka iznosi samo 0,22, što potvrđuje Flextreme kao jedan od najaerodanimičnijih vozila, i to ne samo u europskim okvirima.

Evoluirani dizajn ističe se čistoćom linija, ali i modernim nastupom prokazanim niskom siluetom prednjice s LED prednjim svjetlima u obliku krila. Posebno dojmljiv je stražnji krak sa skraćenim C nosačem i sada prepoznatljivim Opelovim motivom oštrice.

TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA

Zanimljivo, koncept FlexDoors prvotno primijenjen na Merivi, našao je mjesto i ovdje, a olakšat će pristup kabini. Umjesto ručica, tu su svjetlosni senzori preko kojih se vrata automatski otvaraju kada senzore prekrije ruka putnika ili vozača.

Nema ni vanjskih retrovizora koje su zamijenile minijaturne kamere. Točka na i je konveksno stražnje staklo i mogućnost zatamnjivanja središnjeg staklenog dijela krova.

Svega 1.308 mm visok automobila postavljen je na 21-inčne aluminijske naplatke s gumama mjera 195/45. Recimo i kako se pri brzinama iznad 50 km/h podiže vertikalna ploha duž cijelog bočnog dijela karoserije sa svrhom da se optimizira strujanje zraka. Osim aerodinamike, od presudnog značaja je i masa vozila, ovdje minimizirana primjenom nekonvencionalnih materijala. Službene procjene govore o 40-postotnoj redukciji mase.

Usprkos većim dimenzijama, Flextreme GT/E ima slične performanse kao Ampera od koje preuzima pogonski sustav. Autonomija na baterijski pogon iznosi 60 km, a ukupan doseg preko 500 km. Prosječna potrošnja goriva procijenjena je na 1,6 l/100 km, a emisija ugljičnog dioksida ispod 40 g/km. Maksimalna brzina prelazi 200 km/h, a ubrzanje do 100 km/h ostvarivo je u manje od 9 sekundi.

Nema sumnje kako je Opel odlučio zaigrati na ekološku kartu, i to uz pomoć pogonskog sustava koji će karakterizirati kombinacija elektromotora, seta punjivih baterija i malenog benzinskog motora s predodređenom generatorskom funkcijom. Nakon Volta i Ampere, iz GM-a možemo očekivati nove ekomodele. 

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
Najnovije
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU