Opel u Hrvatskoj u 2002. prodao najveći broj osobnih auta do sada
U HRVATSKOJ je u 2002. godini registrirano ukupno 8421 novi Opelov osobni automobil te se tako Opel plasirao na drugo mjesto najprodavanijih ostvarivši udio u tržištu osobnih vozila od gotovo 12 %.
U odnosu na prethodnu godinu, udio Opela na tržištu je povećan za preko 2 % što je najveći porast u absolutnom iznosu među svim automobilskim markama. Opelovi modeli Corsa i Astra se nalaze među prvih pet na listi najprodavanijih modela, a Astra je predvodnik svog segmenta već četiri godine zaredom.
Prodajna akcija “Ovo za novo” koja je započela u proljeće 2002. god. i dalje traje. Od 2. siječnja ove godine u akciju je pored Agile, Astre i Corse, uključen i Combo Tour s dizelskim motorom.
Opel je dodatno unaprijedio i proširio mrežu te je tako u 2002. godini otvoreno šest novih prodajno-servisnih mjesta. Isto tako, velika se pozornost poklanja daljnjem poboljšanju nivoa usluge kupcima u skladu s europskim standardima što potvrđuje i dvogodišnja garancija na sva vozila i ugrađene rezervne dijelove.
U 2003. godini Opel će na hrvatsko tržište plasirati tri nova modela – Merivu, Signum te Vectru Caravan, a u njima će hrvatskim kupcima biti ponuđen i niz novih motora visokih performansi i male potrošnje.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati