Opelov uspjeh na hrvatskom tržištu
OPEL je sa 1.193 prodana vozila u lipnju postao najprodavanija automobilska marka u Hrvatskoj zaposjevši gotovo petinu tržišta.
Svaki peti automobil registriran u Hrvatskoj je Opel, a svaki deseti je Opel Corsa. Upravo je Corsa sa 600 novo-registriranih primjeraka u lipnju postala najprodavaniji gradski automobil. Također, od početka godine na hrvatskom je tržištu prodano čak 2.573 Corsi što je modelu omogućilo osvajanje trona. Hrvatski broj 1 nudi se ekonomičnim motorima i atraktivnim paketima opreme od kojih se najviše ističe paket Essentia Plus koji pored klima uređaja uključuje još i daljinsko centralno zaključavanje, električne podizače prednjih stakala, prednja svjetla za maglu, te podešavanje vozačeva sjedala po visini.
Ništa lošiji rezultat nije polučila niti nova Astra. Najprodavaniji model u segmentu u prvih šest mjeseci je u prodaji s pet paketa opreme i šest motora (od 90 do 170 KS). Dobrom prodajnom rezultatu Astre zasigurno je pridonijela i Astra Classic II koja se, pored benzinskih motora, kupcima u Hrvatskoj nudi i s dizelskim 1.7 CDTI motorom od 80 KS.
Gospodarski segment bilježi značajan porast prodaje. Opel u ponudi ima Combo, Vivaro i Movano, a u prvih šest mjeseci ove godine je prodao ukupno 319 lakih gospodarskih vozila. Ukoliko se ovogodišnji prodajni rezultati usporede s istim razdobljem prošle godine, Opel je ostvario izuzetno velik porast od 76 %, a najveći udio u ukupnoj prodaji otpada na Vivaro s ukupno 177 novoregistriranih primjeraka. Vivaro je u ponudi s 4 karoserijske izvedbe (dostavna, putnička, kombinirana i šasija), 2 međuosovinska razmaka i 4 motora snage od 80 do 136 KS, odnosno u tridesetak kombinacija.
M.N.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati