Ova zvjerka od 677 KS ide na vodik!
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Bombastičnost naslova ovog članka povlači pitanje kako je moguće da je kompanija koja postoji tek 17 godina osmislila vozilo pogonjeno vodikom koje razvija 600 KS dok Toyotin tek predstavljeni FCV razvija samo 135 KS? Razlika je u načinu na koji ta dva automobila koriste vodik. Toyota FCV koristi gorive ćelije kako bi miješala vodik i kisik i dobila električnu energiju (i vodu) dok Radicalov RXC doslovno sagorijeva vodik u modificiranom motoru s unutrašnjim izgaranjem.
###
Naime, znanstvenici sa Cranfield sveučilišta u Bedfordu dobili su zadatak istražiti mogućnost konstruiranja trkaćeg automobila pogonjenog vodikom, no gorive ćelije odbačene su na samom početku jer je u obzir dolazilo samo jeftino rješenje. Istraživački tim udružio je snage s Radicalom jer je njegov RXC bio baš ono što su tražili – lagan i aerodinamičan dvosjed.
Na žalost, kreacija koju vidite na slikama postoji za sada samo na papiru, no dosadašnje analize pokazale su da se radi o izvedivom projektu. Model koristi isti 3.7-litreni Fordov V6 agregat modificiran za korištenje vodika iz dva visokotlačna spremnika smještena iza kabine. Koristeći vodik, jedinica razvija čak 223 KS više od standardne izvedbe – ukupno 677 KS i 768 Nm okretnog momenta. Ostaje još samo vidjeti koliko ćemo morati čekati da ovu jurilicu vidimo u akciji uživo.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati