Prve fotografije nove Mercedeove E klase

Piše: M.N.
utorak, 5.1.2016. 11:08
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Prve fotografije nove Mercedeove E klase

Foto: Mercedes

NAKON višemjesečnog natezanja sa kojekakvim špijunskim snimkama u javnost su konačno procurile prve službene fotografije nove E klase.
 
Zahvaljujući njima sada E klasu možemo vidjeti u kompletnom izdanju. Nakon što smo se upoznali sa interijerom, jasno inspiriranim većom S klasom, sada svu pažnju možemo prebaciti na eksterijer. 
 
 
Priča je ista, nova E klasa može se doživjeti kako manja S-klasa ili pak veća C klasa, no u suštini se radi o još jednom Mercedesovom klasiku s markantnom prednjicom kojom osim ekstremno velike maske s jednako velikim amblemom marke dominiraju dva poveća usisnika. 
 
 
Elegantnu siluetu dodatno naglašavaju moderno oblikovana svjetla, a u prilog izduljenoj formi ide podatak o koeficijentu otpora zraka od 0.23.
 
Straga očekivano bademasta LED svjetla, dvostruki završetak ispuha i dakako začin u obliku kroma. Nema sumnje kako će uz decentne tamne boje E klasa dobro prolaziti i u nešto življim nijansama. 
 
 
Ukupna duljina vozila je u odnosu na prethodnika porasla za 43 mm na 4.923 mm, no puno je značajniji podatak kako je međuosovinski razmak povećan za čak 65 mm na 2.939 mm.
 
Time najave o odličnoj prostranosti u kabini dobivaju odgovarajuće opravdanje. 
 
 
Početak europske ponude starta modelom E200 iza kojeg stoji 2.0 turbo benzinac, odnosno E220d kada govorimo o dizelskoj ponudi. Sa 195 KS maksimalne snage i prosječnom potrošnjom od svega 3,9 l/100 km ova se izvedba čini tržišno najzanimljivijom.
 
Spomenimo i hibridni E350e koji kombiniran 2.0 turbo benzinac sa elektromotorom, a raspolaže sa 280 KS. Nakraće rečeno, benzinci će biti u rasponu od 183 do 333 KS, a u kompletiranoj dizelskoj ponudi pored spomenutog očekujte i dva nova, snage 150 i 260 KS. 
 
 
Mjesto top modela rezervirano je za AMG izvedbu pokretanu 4.0 V8 twin turbo motorom sa oko 600 KS.
 
Na svim modelima osim AMG izvedbe možemo očekivati 9G-Tronic automatski mjenjač, a pojedini motori bit će dostupni i sa pogonom na sve kotače. 
 
 
Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU