Prve fotografije novog Volva C30

Piše:
utorak, 25.7.2006. 07:45
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Prve fotografije novog Volva C30

VOLVO je objavio prve fotografije svog najznačajnijeg noviteta. C30 je model koji će definitivno obilježiti drugu polovicu godine i unijeti osvježenje u kompaktnu klasu. Svjetska premijera zakazana je za rujan, a mjesto radnje je naravno Paris Motor Show.

Novi kompaktni igrač nastoji zasjeniti brojnu konkurenciju sportskim karakterom, novinom koja u filozofiji švedskog proizvođača ima sve veću važnost. Dizajnerski srodan konceptu s početka godine prikazanom u Detroitu gdje je pokupio ovacije publike i struke, novi C30 zadržava koncepciju četverosjeda s brojnim vanjskim i unutarnjim atrakcijama.


Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija

Gotovo trkačka silueta vozila nadopunjena je izbačenim kotačima i zakrivljenim prednjim svjetlima, dok straga dominantnu ulogu preuzima stakleni poklopac prtljažnika, prvi put viđen na konceptu SCC (Safety Concept Car).

F. Arp, predsjednik i izvršni direktor Volvo Cars korporacije pojašnjava svrhu ovog vozila: "Novi Volvo C30 posve je poseban automobil. Njegov su target mladi samci i parovi koji žive ludim gradskim životom. Njima su uzbuđenje, dizajn te vozne performanse najvažnija stvar u životu, a sve ih C30 nudi u idealnoj mjeri kako bi pristajao njihovom ukusu i životnom stilu".


Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija

Novost u kompaktnoj klasi je uređenje interijera. Svojom dužinom od 425 cm, C30 je za 22 cm manji od modela S40. U Volvu su svjesni da čuda nisu moguća, pogotovo u podsegmentu sportskih kompaktnih modela.

Stoga je izabrana konfiguracija s dva odvojena stražnja sjedala odvojena naslonom. Rješenje poznato na 2+2 coupe-ima, kao i na gradskom Citroenu C2 neće bitno zakinuti vlasnika u svakodnevnom korištenju, dok će istovremeno putnici straga uživati u povlaštenom položaju.

Kad je u pitanju sigurnost, C30 ostaje istinski Volvo. Između ostalih sigurnosnih sustava, C30 raspolaže BLIS sustavom za provjeru mrtvog kuta koji pomaže vozaču uočiti vozilo sa stražnje bočne strane. Prednji dio modela dijeli konstrukciju sa modelima S40 i V50. U kombinaciji sa zračnim jastucima i pojasevima za spašavanje, C30 nudi prvoklasnu sigurnost. U sigurnosnom paketu dolaze još WHIPS sustav protiv trzajnih ozljeda vrata i SIPS sustav zaštite od bočnih udara sa bočnim zračnim jastucima i zračnom zavjesom.

Oprema će biti u skladu s premium imidžem kojeg Volvo u posljednje vrijeme itekako štuje. Primjera radi, Alpine audio sustav s digitalnim 5x130W ICE pojačalom, Dolby Pro Logic II Surround zvukom i 10 Danish Dynaudio zvučnika isporučuje se serijski.


Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija


Ponuda motora poznata je već mjesecima. Starta dvama 1,6-litarskim četiri-cilindrašima, benzinskim sa 100 KS i dizelskim snage 109 KS. Tu je i dobro poznata linija  pet-cilindarskih motora snage 180-220 KS s kojom se C30 svrstava u sam vrh klase. Dizelaš snažan 180 KS ili benzinac od 220 KS čije usluge koristi i Ford Focus ST prava su rijetkost u ovom segmentu.

Prema najavama proizvođača ciljana godišnja naklada iznosi 65.000 automobila od čega bi čak 75% trebalo biti plasirano na europsko tržište.

M.N.
Foto: Volvo

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
Najnovije
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU