Škoda postaje luksuzniji brend

Piše: autoclick.hr
ponedjeljak, 10.3.2014. 00:00
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Škoda postaje luksuzniji brend

Škodin direktor Winfried Vahland najavio je kako će češki proizvođač u bliskoj budućnosti postati luksuzniji brend. Poslovna odluka začudila je javnost jer je Škoda trebala biti Volkswagenov budžetni brend, no strategija se tijekom godina promijenila i svjetlo dana ugledalo je sve više skupljih i luksuznijih modela.

###

Unatoč prošlogodišnjem padu prodaje za 2 posto, Škoda je ostala jedan od najuspješnijih VW-ovih brendova u Europi, a Vahland je na ovogodišnjem auto showu u Genevi izjavio kako će budući modeli biti namijenjeni imućnijim kupcima. Podizanje cijena modela smanjit će tako razliku između Škodinih i VW-ovih vozila koji dijele platforme.

Razlog ovakvoj odluci možda leži u VW-ovoj namjeri da osnuje 'pravi' budgetni brend poput Renaultove Dacije, no najnoviji izvještaji govore da njemački proizvođač ima problema s održavanjem niske razine proizvodnih troškova bez ugrožavanja kvalitete i sigurnosti modela pa ne treba očekivati lansiranje novog jeftinog brenda tako skoro.

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
Najnovije
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU