Snažni porast Mazdine prodaje
MAZDA je, po svojoj prodaji u 2003. godini u Europi bila jedna od najbrže rastućih automobilskih marki postigavši rast od 25.8 % u odnosu na 2002. godinu. U protekloj godini je prodano 229.113 vozila što predstavlja rast od skoro pedeset tisuća vozila u odnosu na godinu prije.
Gledajući pojedinačno, najveći uspjeh je ostvarila Mazda6 sa više od 100.000 prodanih primjeraka što je rast od nevjerojatnih 93.6% u odnosu na prodaju Mazde 6/626 u 2002. Posebno dobar rezultat je ostvaren u B-segmentu gdje je Mazda 2 uzrokovala rast prodaje od 83%. Rekordnu prodaju bilježi i monovolumen MPV (+ 18.6 %), a 19.000 novih vlasnika MX-5 još jednom potvrđuje da je model i nakon četrnaest godina vruća roba.
Četiri europska tržišta ostvarila su najbolje prodajne rezultate u svojoj povijesti. Ukupno 38.863 Mazdi prodano je u Velikoj Britaniji (+ 20%). U Italiji je prodano 6.676 vozila, što je porast od 88%. Rekord je ostvaren i u Španjolskoj s ukupno 9.452 prodanih Mazda, te u Portugalu sa više od 3.000 prodanih vozila.
Na najvećem europskom tržištu Njemačkoj, prodaja od 71.855 Mazdi u 2003. pozicionirala je Mazdu na 2. mjesto među japanskim proizvođačima. Iako je udio segmenta blago pao Mazda6 je ostvarila veću prodaju nego u 2002., te tržišni udio od 2.0%.
“Naše poslovanje u Evropi u 2003. je bilo izvrsno i vrlo smo zadovoljni što iskazujemo povećanje prodaje na gotovo svim Evropskim tržištima gdje se prodaje Mazda,” rekao je Dan Morris, Predsjednik i CEO Mazda Motor Europe GmbH. “Čestitam svim delaerima i zaposlenicima širom Evrope koji su omogućili da se ovi rezultati ostvare . Ali, želim napomenuti da je ovo samo početak. Planiramo zadržati ovaj trend i prodati više automobila slijedeće godine. Mazda3 i RX-8 koji su na većini tržišta predstavljeni krajem 2003. godine sigurno će nam pomoći u ostvarenju naših planova."
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati