Svi Citroenovi noviteti na Zagreb Auto Show-u

Piše:
ponedjeljak, 15.3.2004. 08:59
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Svi Citroenovi noviteti na Zagreb Auto Show-u

CITROEN je oduvijek pridavao važnost "našem" auto salonu, pa tako ni ovoga puta neće izostajati atrakcija na izložbenom prostoru francuskog proizvođača.

Zastupnik Citroena za Hrvatsku u Zagreb dovodi sve važnije novitete prikazane u Ženevi, uključujući i XT-R modele te atraktivni C2 Super 1600.

Najuspješniji monovolumen na hrvatskom tržištu, Xsara Picasso, se u Zagrebu prvi put predstavlja u obnovljenom izdanju. Redizajnirani model ima tek neznatno izmijenjenu vanjštinu čime je još više naglašena dinamika i robusnost.

Sprijeda je uočljiv blago modificiran poklopac motora, dok je maska dobila veći logo. Odbojnici su blago izmijenjeni, a svjetlosni sklopovi su dobili novu optiku. Top izvedba Exclusive u novom izdanju ima dodatne elemente prestiža, ispod prednjih i stražnjih svjetala se nalaze kromirane lajsne.

Kako bi odgovorio očekivanjima kupca, Citroën je obogatio ponudu uvođenjem novog dizelskog motora. 1.6 HDi 16V s direktnim common-rail ubrizgavanjem razvija 110 KS i 240 Nm, te nudi odlične performanse, užitak u vožnji i dakako smanjenu potrošnju. Recimo tek da Xsara Picasso s ovom motorizacijom ima autonomiju od čak 1.200 km.

>>Opširnije: Xsara Picasso 

XT-R - robusnost i profinjenost

Druga novost iz Citroena su uvođenje terenskih XTR izvedbi za modele C3 i Berlingo. C3 XTR je premijerno predstavljen na salonu automobila u Ženevi, a nastao je kao posljedica odličnog uspjeha koncepta  C3 X-Treme predstavljenog na Bologna Motor Show u prosincu 2003. godine.

C3 XTR je tipičan predstavnik fun car filozofije, odnosno automobil koji plijeni pažnju originalnim izgledom i naglašenom funkcionalnošću. Naime, izvedba je zadržala sve karakteristike gradskog automobila uz dodatak avanturističkog elementa. Tako su plastični branici veći i otporniji nego kod standardnog C3, a vozilo je postavljeno na col veće kotače. Jedan od stilskih, ali i funkcionalnih elemenata je i modularni krovni nosač nosivosti 60 kg.

>>Opširnije: C3 XTR 

Nakon redizajna 2002. godine, Berlingo nam se po prvi puta predstavlja i u terenskom izdanju. Berlingo XTR je opremljen diferencijalom s ograničenim proklizavanjem (limited slip), što mu omogućava upotrebu i izvan asfalta.

Glavna karakteristika ovog diferencijala je sustav za prijenos okretnog momenta temeljen na osam naizmjence poredanih lamela. Radi se o višelamelnoj spojki koja proklizava, a preneseni moment ovisi o tlačnoj sili na sklop lamela. Tako diferencijal ne prenosi cijeli moment kotaču koji proklizava, nego najviše 75 %. Preostali moment prenosi se drugom kotaču što je dovoljno za izvlačenje iz teže situacije.

Prodaja modela u Hrvatskoj započinje 01. 04 2004., a dostupan je sa motorom 2.0 HDi od 90 KS. Uz tri metalik boje za XTR će se nuditi i brončana Bronze Persan

Kako nećemo imati prilike vidjeti koncept C4 Sport, izložbenim prostorom će dominirati  novi model C2 Super 1600. Automobil bi trebao uspješno naslijediti  pobjedničku tradiciju modela Saxo Super 1600, iza kojeg se nalaze i dva Junior World Championship (JWRC) naslova.

Za C2 Super 1600 izabran je 1.6 litreni motor sa 16 ventila poznat iz mnogih modela PSA grupacije. U rally izvedbi motor razvija 225 KS pri 8500 o/min, te najveći moment od 200 Nm pri visokih 7000 o/min.

U osnovnoj izvedbi, motor ima specifičnu snagu 69 KS po litri obujma, dok je u Sport modelu dvostruko veća, 141 KS/l. C2 Super 1600 teži točno 1000 kg, od kojih je 60% na prednjoj, a 40% na stražnjoj osovini. Najnoviji Citroen ima međuosovinski razmak od 2.326 mm, što 20 mm manje nego kod od Saxa.


C4 Sport


Berlingo XT-R

Miljenko Nikolić

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU