Toyota FT-86: Garancija užitka u vožnji

Piše:
ponedjeljak, 18.4.2011. 08:16
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Toyota FT-86: Garancija užitka u vožnji

IZ Toyote su, što službeno, a što neslužbeno, napokon pristigle detaljnije informacije o za sada još uvijek konceptnom, no gotovo produkcijskom coupeu. Atraktivni FT-86 je navodno 95% spreman za proizvodnju.

Podsjetimo, radi se o zabavnom, atraktivnom i cijenom pristupačnom automobile koji bi se na tržištu trebao pojaviti tijekom sljedeće godine. Pored Toyotine, na tržištu će se nedugo zatim pojaviti i Subaruova verzija istog automobila.

Glavna konkurencija japanskom dvojcu će biti modeli poput VW Scirocca, no FT-86 će imati nekoliko prednosti pred konkurentcijom. Kao prvo, to je jedinstven izgled u smislu kako se neće raditi o preradi već postojećeg modela. Nadalje, tu su stražnji pogon, niže težište (niže čak i od onog kod Porscheovog Boxstera) i 200-tinjak kilograma manja masa.

Model se temelji na monocoque čeličnoj šasiji, duljinom od 4.235 mm je sličan Aurisu, dok mu je međuosovinski razmak 2570 mm, a visina svega 1.270 mm. Podataka o masi nema, no ukoliko je doista 200-tinjak kilograma lakši od Scirocca onda je u pitanju oko 1.100 kg.

TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA

FT-86 će pokretati dorađen atmosferski 2,0-litreni 4-cilindrični Subaruov motor s izravnim ubrizgavanjem uparen sa 6-stupanjskim ručnim ili automatskim mjenjačem s ručicama na upravljaču. Snaga još uvijek nije poznata, no kretat će se oko 200 KS, s time da je kasnije moguć dolazak i snažnije turbo verzije s oko 280 KS. Ova standardna bi do 100 km/h trebala ubrzavati za oko 7 sekundi te dostizati najveću brzinu od 225 km/h.

U unutrašnjost će se moći smjestiti četvoro putnika s time kako će se straga moći smjestiti prvenstveno djeca, odnosno osobe nižeg rasta. Vozačko mjesto će navodno biti posebno prilagođeno za dodatnu udobnost i držanje tijela, a cijeli kokpit orijentiran upravo vozaču.

Na papiru ovjes je sprijeda MacPherson, a straga multi-link. Iako naizgled ničim ne iskače od klasike, navodno je riječ o sofisticiranijim i kvalitetnijim komponentama od onih koji se inače ugrađuju u modele ovog cjenovnog razreda. Kočnički će sustav činiti četiri diska, standardni će kotači biti veličine 18 cola, a upravljački će sustav počivati na električnom servu. Boljoj upravljivosti će pripomoći i diferencijal s blokadom te mogućnost prilagođavanja ovjesa.

Očekuje se kako će se početna cijena za novi Toyotin coupe kretati oko 30.000 eura.

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
Najnovije
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU