Toyota ima najvredniji brand, Mercedes najbolji premium
U NAJNOVIJEM izdanju istraživanja "Best Global Brands“ koji jedanaestu godinu zaredom provodi Interbrand, nema velikih novosti. Coca Cola i dalje ima najvredniji brand, dok je najuspješniji automobilski brand Toyota.
Toyota je ujedno i najbolje plasirani neamerički brand. Kao i prošle godine, japanska kompanija nalazi se na 11. mjestu ljestvice. Odmah iza nje je Mercedes, najvredniji premium brand, dok je BMW 15, a Audi 56. U Top 100 ušli su još Honda (19), VW (47), Ford (50), Hyundai (61), Porsche (72), Nissan (90) i Ferrari (99).
Ukupno gledan, najveći pad zabilježila je Nokia (-15%), a u neslavnom društvu dvoznamenkastih fenjeraša još su Nintendo, Sony i Yahoo. U pozitivnom smislu najveći porast vrijednosti zabilježili su Apple, Amazon i Google, dok je najveći skok među auto brandovima napravio Hyundai.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati