Tvrtka Citroën Hrvatska slavi 8. rođendan
GENERALNI zastupnik vozila Citroen za Hrvatsku, tvrtka Citroen Hrvatska slavi svoj osmi rođendan.
Krenuvši doslovno od nule, tvrtka je u posljednjih nekoliko godina popularizirala francusku marku i dovela ju u društvo najboljih. Najveću odgovornost snosi konkurentna gama atraktivnih modela, ali i snažan marketinški nastup kojim je "double chevron" postao i u Hrvatskoj prepoznatljiv po svojim standardnim kvalitetama.
U prvih devet mjeseci ove godine, Citroën se nalazi na četvrtom mjestu u prodaji osobnih i lakih gospodarskih vozila s 5.205 prodanih vozila i 8.83 % udjela na tržištu.
Kronologija djelovanja tvrtke
14. ožujka 1996. godine osnovano je poduzeće DDA (Društvo za distribuciju automobila ) koje u listopadu službeno počinje raditi kao uvoznik Citroënovih vozila s četiri zaposlenika.
28. listopada iste godine tvrtka prelazi u 100 % vlasništvo "Automobiles Citroën" i mijenja ime u "Citroën Hrvatska". Dvije godine kasnije, u prosincu 1998. godine provodi se konsolidacija firme u smislu preuzimanja procedura grupacije PSA Peugeot Citroën, po kojima Citroën Hrvatska počinje poslovati kao punopravna filijala grupacije.
04. listopada 2001. godine tvrtka dobiva certifikat ISO 9001 :2000, te postaje prvi certificirani uvoznik vozila u Hrvatskoj.
01. rujna 2004. Citroën Hrvatska otvara svoj prodajni centar pod nazivom "Citroën Hrvatska, Prodajni salon Savska" na adresi Savska 41 u Zagrebu.
Danas, na svoj osmi rođendan, tvrtka je prodala 39.000-ti automobil u Hrvatskoj, Citroen C2 1.1i. Trenutno je u tvrtki zaposleno 42 djelatnika, a prodajnu mrežu u Hrvatskoj čini 23 ovlaštena distributera, te pet agenata.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati