Volkswagen Up: Ispod 3 l/100 km

IAKO 3 l/100 km ne zvuče tako upečatljivo kao primjerice 0,9 l/100 km nedavno predstavljenog najavnog koncepta XL1, i dalje se radi o vrhunskom rezultat, zar ne? Ako se pitate koji će automobil imati tako nisku potrošnju riječ je o konačnoj izvedbi modela Up, točnije o jednoj njegovoj izvedbi.

Očekuje se kako će ova verzija nositi naziv blue-e-motion te kako će ostvarivati prosječnu potrošnju goriva od 2,9 l/100 km. To će mu biti omogućeno primjenom u manjoj mjeri modificirane verzije pogonskog sklopa iz već spomenutog koncepta XL1.

Riječ je o 0,8-litrenom 2-cilindričnom turbodizelskom motoru (polovici standardnog 1,6-litrenog 4-cilindričnog TDI motora) koji će razvijati snagu od oko 50 KS. Njemu će tijekom kretanja i naglog ubrzavanja kratkotrajno pripomagati 30 KS snažni električni motor. Ovaj Up neće biti u mogućnosti kretati se isključivo električnom energijom jer mu baterije jednostavno nisu dovoljnog kapaciteta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Oba motora su uparena sa 7-stupanjskim DSG mjenjačem, a pored njega tu je i sustav regenerativnog kočenja, kao i sada već gotovo uobičajeni (za ovakva buduća vozila) stop-start sustav. U konkretnom slučaju će se čak raditi i o novoj generaciji s tzv. pulse starting značajkom, gdje električni motor "zavrti" konvencionalni do potrebnog broja okretaja za ponovni start što cijeli proces za vozača čini gotovo neprimjetnim.

Za sada nema konkretnih informacija o dolasku ovog modela na tržište, no sasvim će puno toga biti jasnije nakon skorašnjeg ženevskog auto salona.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara