VW predstavio Polo R WRC: Za titulu najjačeg

KLJUČNI PODACI
  • Cestovni Polo R WRC je najsnažniji tvornički Polo ikad
  • Brži je čak i od novog Golfa GTI
  • Do 100 km/h stiže za 6,5 sekundi
  • Trkaći model ima 1.6 turbo motor snažan 315 KS
Piše: Auto
ponedjeljak, 10.12.2012. 08:29
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

VW predstavio Polo R WRC: Za titulu najjačeg

VOLKSWAGEN je prilikom predstavljanja svoje WRC momčadi za narednu sezonu u Monte Carlu predstavio i dva automobila. U pitanju su dvije izvedbe Pola, jedna pripremljena za WRC i druga tzv. cestovna izvedba.

Cestovni Polo R WRC će u ponudi zasjesti iznad GTI izvedbe kao najsnažniji tvornički Polo ikad. Pokretat će ga 2,0-litreni TSI motor snage 220 KS (40 KS više od Pola GTI) i najvećeg okretnog momentna od 350 Nm (100 Nm više od Pola GTI), a bit će uparen s ručnim 6-stupanjskim mjenjačem te pogonom na sva četiri kotača.

Ova će kombinacija potjerati Polo do 100 km/h za 6,5 sekundi (što je brže i od Golfa GTI sedme generacije za 0,2 s) i do najveće brzine od 243 km/h, a sve uz prosječnu potrošnju od 7,5 l/100 km.

TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA

Od detalja spomenimo 18 colne kotače, jedinstveni prednji branik i masku motora. Nadalje, karoserija će biti u bijeloj boji s plavim "trkaćim crtama" na poklopcu motora i vratima. Slike interijera još uvijek nisu objavljene, no bit će riječ o sportski inspiriranoj, no ne i ogoljenoj unutrašnjosti. Tu će se nalaziti standardna sportska sjedala, Alcantarom obložen upravljač, aluminijske pedale, tempomat, klima uređaj, navigacijski sustav i sl.

Polo R WRC će biti proizveden u ograničenoj seriji od 2.500 primjeraka, a u Njemačkoj će za njega biti potrebno izdvojiti 33.900 eura.

Uz cestovnu izvedbu VW je predstavio i trkaći model koji će debitirati sljedećeg mjeseca na reliju u Monte Carlu. Razvoj ovog modela traje skoro dvije godine i dobrim je dijelom vođeno putem testiranja koja je obavio Carlos Sainz, dvostruki osvajač WRC-a i Dakarskog relija. Od tehnikalija za sada znamo samo kako će ovaj Polo pokretati 1,6-litreni turbo motor snage 315 KS. 

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
Najnovije
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU