Završena nagradna igra "Kritiziraj_Profitiraj"
UZ SLOGAN "Veliki prihvaćaju kritiku. a najveći je nagrađuju" izvlačenjem glavne nagrade završeno je uvođenje trajnog kanala komuniciranja s klijentima čiji cilj je bio jačanje kvalitete usluga korporacije AutoZubak.
Najsretniji među onima koji su kritizirali ponudu i usluge te predlagali nove poslovne ideje bio je Davorin Trobić iz Trnskog u Zagrebu koji je zahvaljujući svojoj kritici upućenoj ponašanju prodavača u jednom od prodajno-servisnih centara profitirao i osvojio Volkswagen bubu.
Uz izvlačenje nagrada, održan je cjelodnevni zabavni program na kojem je, uz besplatnu gastronomsku ponudu, nastupio Tony Cetinski. Barbara Kolar i Vicko vodili su program u kojem je između navedenog bila organizirana i likovna radionica za djecu te manje nagradne igre za posjetitelje. Istodobno građani su upoznati sa bogatom ponudom automobila te su bili u mogućnosti obaviti probne vožnje.
U bubnju za VW bubu našla su se imena nekoliko tisuća sudionika kampanje koji su od 05. srpnja email-om, telefonom, pismima te upitnicima u prodajno- servisnim centrima AutoZubak dostavljali svoje prijedloge, primjedbe i sugestije s ciljem jačanja kvalitete usluge.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati