CNN objavio lažnu vijest o asteroidu koji će udariti u Zemlju 35. ožujka 2041.

• Priopćenje je izazvalo dodatni podsmijeh jer nitko nije obratio pažnju na jedan detalj. Naime, kao datum susreta asteroida i Zemlje naveden je nemogući 35. ožujka
Piše: B. La
petak, 30.5.2014. 09:19

Screenshot: CNN

CNN je nedavno na svojoj stranici objavio lažnu vijest o asteroidu koji bi u Zemlju trebao udariti 2041. To je, naravno, izazvalo pravu buru reakcija na društvenim mrežama gdje su mnogi ismijali copy/paste novinarstvo i apsolutno nepažnju kod objavljivanja.

Naime, na stranici iReport, gdje se objavljuju vijesti i priče koje šalju čitatelji, osvanula je i ona o mogućem udaru asteroida koji bi se trebao dogoditi 35. ožujka 2041.

U tekstu je navedeno da su NASA-ini astronomi teleskopom primijetili asteroid širine oko 16 kilometara koji je od Zemlje udaljen 82 milijuna kilometara, a u članku stoji kako će objekt pri bliskom susretu s Marsom promijeniti svoju putanju i vjerojatno krenuti prema Zemlji.

CNN je vijest brzo uklonio, ali ne prije nego što je ista podijeljena na društvenim mrežama.

“NASA je potvrdila mailom da je ova priča lažna. Glasnogovornica Jet Propulsiona rekla je da najveći objekt primijećen u misiji NEOWISE (tri kilometra u promjeru) ne predstavlja opasnost za Zemlju. Post na iReportu je uklonjen”, stoji u priopćenju CNN-a.

Priopćenje je izazvalo dodatni podsmijeh jer nitko nije obratio pažnju na jedan detalj. Naime, kao datum susreta asteroida i Zemlje naveden je nemogući 35. ožujka.

Kupači s plaže dobili su neočekivanog gosta koji je brzo pokazao svoje namjere