Kolinda na Facebooku popularnija od Ive, no koliko je to uistinu važno?

KLJUČNI PODACI
  • Kolinda ima više lajkova na Facebooku od Ive
  • Društvene mreže nisu pouzdan pokazatelj stvarne podrške građana
  • Predsjednički kandidati ne koriste sve kapacitete društvenih mreža pa ni Facebooka
Piše: Ti. Ši.
četvrtak, 8.1.2015. 23:40
Smanji veli�inu slova Tekst Pove�aj veli�inu slova

Screenshot: Facebook

HDZ-OVA kandidatkinja za predsjedničke izbore na svojem službenom profilu na Facebooku trenutno ima 124.722 lajka, čime je u prednosti pred aktualnim predsjednikom Ivom Josipovićem koji ih ima 120.659.

Iako na prvu izgleda da je Kolinda u prednosti, treba uzeti u obzir da su društvene mreže nepouzdan pokazatelj stvarne podrške građana predsjedničkim kandidatima.

Velikom broju ljudi je zasigurno već poznat "trend" koji je posebno popularan među celebrity ličnostima- kupovanje lažnih profila na društvenim mrežama koji daju privid popularnosti. Upravo je taj "trend" nedavno postao gorući problem Instagrama, čija je uprava pobrisala milijune lažnih profila i time pošteno osramotila neke celebove.

Isto tako, nameće se pitanje, koriste li naši predsjednički kandidati sve prednosti i mogućnosti ove društvene mreže najpopularnije među Hrvatima?

Iako bi ovo pitanje bio odličan zadatak za studente cyberpolitičkih kolegija, možemo slobodno pretpostaviti da ne koriste pune kapacitete Facebooka kao interaktivnog medija kojim, primjerice, iz prve ruke mogu saznati želje i potrebe svojih birača.

Do takvog zaključka je vrlo jednostavno doći, informacije o broju i učestalosti objava na njihovim službenim profilima dovoljan su pokazatelj koji tome ide u prilog. Ipak, vrijedi spomenuti to da kako se izbori primiču svojem klimaksu, kandidati su mnogo aktivniji nego li na samom početku izborne kampanje, no upravo neaktivnost na početku kampanje predstavlja jedan od njezinih velikih nedostataka. Tome valja pridodati i neaktivnost na Facebooku tijekom ostatka godine.

Njihov problem svakako su i nejasne te ponekad nepostojeće strategije, kao i nedovoljno korištenje svih mogućnosti alata na Facebooku.

Nejasne strategije na internetu donose nejasne ciljeve internetskih kampanja, ako takve i postoje u svojem punom smislu.

Uzmemo li to u obzir, valja se zapitati, je li doista bitno tko od kandidata drugog kruga predsjedničkih izbora u Republici Hrvatskoj ima više lajkova?

 

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi

Lajk

Ovi
Ovi "genijalci" su napravili najbeskorisniju rampu za invalide
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU