NASA objavila veliko otkriće: Sunčev sustav ima rep

• NASA-ino izvješće navodi kako je trogodišnjim proučavanjem zaključeno da Sunčev sustav ima rep
Piše: Anadolija
petak, 12.7.2013. 14:49

Screenshot: YouTube

AMERIČKA svemirska agencija (NASA) tvrdi kako su trogodišnja istraživanja uglednih stručnjaka pokazala da Sunčev sustav ima rep.

Rep na Sunčevom sustavu formirao se od dijelova koji su otpali od Sunca, a njegova dužina iznosi 150 milijardi kilometara, što je tisuću puta više od udaljenosti Zemlje i Sunca.

U istraživanju objavljenom u časopisu “Astrophysical Journal” navodi se kako rep ima oblik djeteline s četiri lista.
Također, stručnjaci i astrolozi tvrde da su neki dijelovi, koji su otpali od Sunca, uspjeli izbjeći magnetno polje koje okružuje Sunčev sustav i raspršile se u daljine od milijarde kilometara.

Inače, poznato je da zvijezde i planete imaju repove, koji nastaju od dijelova koji se odvoje od nekih drugih planeta.

Najnovija reklama za eko bojler!