Otkriven najstariji solarni sustav u galaksiji

• "Sad znamo da su ovi planeti i dvaput stariji od Zemlje što otvara mogućnost postojanja drevnog života u galaksiji", rekao je Tiago Campante, astrofizičar sa Sveučilišta Birmingham u Velikoj Britaniji
Piše: A. So.
četvrtak, 29.1.2015. 11:24

Screenshot: YouTube

MNOGI ekstrasolarni planeti (oni koji se nalaze izvan Sunčevog sustava) već su bili stari kad je Zemlja tek rođena. No, pet malih planeta koji kruže oko zvijezde Kepler 444, stari su oko 11.2 milijarde godina i nastali su u doba rađanja galaksije, objavili su znanstvenici.

Kepler 444 je tako postao najstariji poznati solarni sustav u galaksiji - kad je Zemlja tek rođena, ovi su planeti bili već stariji nego što je Zemlja danas, a to dokazuje i da su terestrički ili kameni planeti nastajali i puno ranije nego što se dosad mislilo.

TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA

"Sad znamo da su ovi planeti i dvaput stariji od Zemlje što otvara mogućnost postojanja drevnog života u galaksiji", rekao je Tiago Campante, astrofizičar sa Sveučilišta Birmingham u Velikoj Britaniji.

NASA-in teleskop Kepler otkrio je pet planeta koji kruže oko narančaste zvijezde Kepler 444 koja je udaljena od Zemlje 117 svjetlosnih godina i za oko 25 posto je manja od Sunca. Smatraju ih "dobrima kandidatima" za život obzirom da mogu ostati stabilni do 30 milijardi godina, no pretpostavljaju da ondje ipak nema života s obzirom na blizinu zvijezde, piše magazin New Scientist.

Nadamo se da se vama ovo ne dešava