Ovaj patuljasti planet ima više pitke vode od čitave Zemlje

• Na patuljastom planetu Ceresu je otkrivena velika količina pitke vode
Piše: B.P.
srijeda, 22.1.2014. 22:49

Foto: NASA, ESA

OTKRIVEN davne 1801. godine, Ceres je prvo bio proglašen planetom, zatim asteroidom te na kraju patuljastim planetom.

No, napokon će mu se pridati pažnja koju svakako zaslužuje. Naime, Herschelovim je teleskopom otkrivena voda na Ceresu i to u velikim količinama, piše Popular Science.

Znanstvenici vjeruju da se Ceres, čiji je promjer svega 950 kilometara i koji je ovijen ledom, kada se približava Suncu topi. Daljnja su ih istraživanja navela na zaključak da bi Ceres, kad bi se u potpunosti otopio, sadržavao više pitke vode no što je ima na čitavom našem planetu.

NASA je, naravno, u tijeku zbivanja te bi njezina svemirska letjelica Dawn u proljeće iduće godine trebala posjetiti Ceres i ispitati ovu teoriju.

GIF Nismo sigurni što je htjela napraviti, no nije joj uspjelo