Pored Zemlje večeras prolazi asteroid čiji bi udar izazvao eksploziju snage tisuću atomskih bombi

• Iako asteroid neće biti moguće vidjeti golim okom, moći ćemo ga vidjeti uz pomoć dalekozora nad sjeveroistočnim horizontom otprilike dva sata nakon zalaska sunca
Piše: B.La.
petak, 15.2.2013. 08:35

Screenshot: YouTube

VEČERAS nešto poslije 20 sati, na svega 28 tisuća kilometara od Zemlje projurit će asteroid veličine nogometnog igrališta. Iako bi njegov udar u Zemlju uzrokovao katastrofalne posljedice, znanstvenici poručuju - nema opasnosti.

Asteroid će proći toliko blizu Zemlje, da će biti na visini nižoj od nekih satelita. Opasnosti od udara nema, no njegov prolazak mogao bi uzrokovati smetnje televizijskog signala. Asteroid je veličine nogometnog igrališta, a kad bi udario u Zemlju, izazvao bi eksploziju snage tisuću atomskih bombi.

No, znanstvenici tvrde da do toga neće doći. Asteroid je otkriven prošle godine i od tada se njegova putanja detaljno proučava. Samo za ilustraciju, kamena gromada projurit će pored našeg planeta osam puta brže od brzine metka.

Iako asteroid neće biti moguće vidjeti golim okom, moći ćemo ga vidjeti uz pomoć dalekozora nad sjeveroistočnim horizontom otprilike dva sata nakon zalaska sunca.

NASA je jučer objavila i set od tri fotografije koje prikazuju asteroid 2021 DA14 koji se približava Zemlji. Fotografije možete pogledati OVDJE.

Putnik je snimio najnježnijeg vozača autobusa na svijetu, pogledajte kako je mijenjao brzine