Postoji znanstveni razlog zašto vas trava tjera na jedenje

• U studiji objavljenoj u časopisu Nature, otkriveno je da trava "izokreće" aktivnost moždanih stanica koje uobičajeno služe potiskivanju apetita
Piše: G. Ut.
srijeda, 18.2.2015. 21:47

Foto: Shutterstock

PREMA podacima objavljenim u novoj studiji, trava "preuzima kontrolu" nad nekim dijelovima mozga, što onda u pušačima budi onu dobro poznatu želju za hranom.

Točnije, u studiji objavljenoj u časopisu Nature, otkriveno je da trava "izokreće" aktivnost moždanih stanica koje uobičajeno služe potiskivanju apetita. Istraživači s Yalea tvrde da ih trava ne isključuje, već zbog nje one funkcioniraju na drukčiji način.

TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
Kad se aktivni sastojci u marihuani povežu s receptorima u vašem mozgu, stanice počnu odašiljati endorfine umjesto uobičajenih spojeva koji obuzdavaju apetit. Endorfini, zbog kojih smo i sretni, putuju do hipotalamusa, dijela mozga koji stimulira apetit. Iz tog razloga čak i ako ste siti, mozak će vam poslati poruku da baš morate još nešto žvakati, prenosi Reuters.

"To je kao da u isto vrijeme pritisnete kočnice i želite ubrzavati. Bili smo iznenađeni kad smo otkrili da neuroni za koje smo mislili da su zaduženi za 'gašenje' apetita odjednom aktiviraju glad, čak i kad ste siti. To zavarava sustav hranjenja u mozgu", kazao je Tamas Horvath, glavni autor studije u izvješću za medije.

Galerija smiješnih i zanimljivih fotografija koje ćete morati pogledati više puta