Samo je pitanje vremena kada će se i ovo pojaviti: Kiša koja miriše na vaše omiljene proizvode
Screenshot: YouTube
BRENDIRANA aromatizirana kiša koja miriše na vaše omiljene proizvode. Zvuči ludo? Vjerojatno zato što je riječ o lažnoj reklami.
Naime, Publicis Seattle osmislio je lažnu reklamu u kojoj postavlja pitanje: "Što kad bi kapi kiše mogle više?"
Ideja je da se oblaci "oplemene" aromom određenog brenda i kiša će mirisati na vaše omiljene proizvode. No, ono što je najzanimljivije je da je cijeli proces ekološki prihvatljiv, za razliku od klasičnog vida reklamiranja, ne troši toliko energije i ne ostavlja omraženi ugljični otisak.
Naravno, riječ je o parodiji, ali pitanje je vremena kada će netko zaključiti da to i nije toliko suluda ideja.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati