Što zapravo žele žene, a što muškarci?

KLJUČNI PODACI
  • Žene su sklonije tzv. "framing effectu", teoriji koja dolazi iz psihologije, a odnosi se na situacije u kojima, ovisno o tome kako nam je informacija predstavljena, imamo drukčije reakcije
Piše: B. La
ponedjeljak, 5.5.2014. 09:22
Smanji veli�inu slova Tekst Pove�aj veli�inu slova

Foto: Press

I MUŠKARCI i žene često se žele prikazati u boljem svjetlu pa često govore da traže nekog tko je dobar, osjećajan i duhovit, ali nova studija pokazala je kako stvari zapravo stoje.

Naime, studija nedavno objavljena u časopisu Journal of Evolution and Human behaviour pokazala je da je točno ono što si mnogi odbijaju priznati.

Ukratko, tipovi padaju na izgled, žena na novac.

U studiji su sudjelovale stotine mladih muškarac i žena, a istraživanje je postavljeno na način da su ispitanici trebali izabrati što je najvažnije kod izbora partnera. Birajući između šest ključnih atributa (privlačno tijelo, privlačno lice, bogatstvo, ambicija, dobrota i inteligencija), sudionici su morali odlučiti što im je najvažnije.

Rezultati su pokazali ono što mnogi od nas već odavno znaju. Muškarce privlače lijepo lice i tijelo, a žene bogatstvo i ambicija.

Profesor Gad Saad koji je studiju proveo s Tripatom Gillom tvrdi kako je istraživanje pokazalo da nas je evolucija dovela do "iracionalnog donošenja odluka" koje ovisi o tome kako nam je određena informacija predstavljena.

Žene su sklonije tzv. "framing effectu", teoriji koja dolazi iz psihologije, a odnosi se na situacije u kojima, ovisno o tome kako nam je informacija predstavljena, imamo drukčije reakcije ("7 od 10 osoba reklo je da ova osoba nije dobra" ili "3 od 10 osoba rekle su da ova osoba nije dobra").

"Izabrati nekog tko nije dobar skrbnik ili je pak loš otac, moglo bi imati ozbiljne posljedice za ženu i njezino potomstvo pa donosimo zaključak da su žene prirodno sklonije zazirati od negativno uokvirenih informacija prilikom izbora partnera", rekao je Saad.

Dakle, istraživanje je pokazalo da su žene sklonije spomenutom učinku kad je riječ o novcu i ambiciji, a muškarci kad je riječ o izgledu. U slučaju dobrote i inteligencije , obje su strane pokazale slične rezultate.

Istraživanje ne govori kako izbjeći utjecaj "framing effecta" već da moramo biti svjesni njegova postojanja i u slučaju izbora partnera.

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi

Lajk

15 smiješnih slika koje dokazuju da siromašni ljudi smišljaju najzanimljivije izume
15 smiješnih slika koje dokazuju da siromašni ljudi smišljaju najzanimljivije izume
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU