Index Fit
Fitness

5 pokreta koji će ti pomoći da se oporaviš nakon napornog treninga

M.J. / PETAK, 23.01.2015 17:08 Najbitniji dani su upravo oni za oporavak jer mišići najviše rastu dok se odmaramo • Aktivan odmor pomaže popraviti i izgraditi mišiće, a ovih 5 pokreta pomoći će ti da postigneš najbolje rezultate
  

Foto: Shutterstock

KAD se dovodiš u formu, dan bez treninga čini se kao nešto što ti zaista ne treba. No, najbitniji dani su upravo oni za oporavak jer mišići najviše rastu dok se odmaramo.

Aktivan odmor pomaže popraviti i izgraditi mišiće, a ovih 5 pokreta pomoći će ti da postigneš najbolje rezultate.

1. Vježbe sa spužvastim rolerom

2. Tempo trčanje

Tijekom aktivnog odmora trebalo bi krv dovesti u mišiće kako bi se ubrzao proces oporavka. Tempo trčanje slično je intervalnom trčanju. 100 metara trči 60 posto svoje maksimalne brzine. Zatim hodaj 50 metara, pa ponovi trčanje. Ovo možeš raditi i na biciklu ili traci za trčanje. Zapamti da je ovo oporavak, a ne trening, te da samo moraš lagano pokrenuti tijelo.

3. Hodajuće dodirivanje prstiju

4. Hodajući plank

5. Ptica-pas

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU