Index Fit
Fitness

5 vježbi za snažniju jezgru tijela

M.J. / SRIJEDA, 08.01.2014 09:00 Ovih pet vježbi će ojačati tvoju jezgru i oblikovati trbušne mišiće.
  

Foto: Screenshot YouTube

TEŠKI utezi i složena dizanja daleko su najučinkovitiji put do mišića, no to ne znači da su švicarske lopte namijenjene samo ženama za pilates.

Ovih pet vježbi će ojačati tvoju jezgru i oblikovati trbušne mišiće:

1. Sklekovi

Digni noge na švicarsku loptu, a ruke smjesti na pod. Izravnaj tijelo i radi sklekove.

2. Plank

Nadlaktice nasloni na loptu, a stopala udalji tako da ti tijelo od ramena do nožnih prstiju bude ravno. Stegni mišiće i zadrži položaj.

3. Prone Cobra

Nasloni se na loptu gornjim dijelom tijela i bočno zamahuj rukama unaprijed pa unatrag tako da podigneš torzo.

4. Knee Tucks

Postavi stopala na loptu i ruke na pod ispred sebe, kao u gornjoj poziciji skleka. Približi koljena prsima i cijelo vrijeme steži trbušne mišiće.

5. Side plank

Loptu približi zidu, a ti se na nju nasloni jednom podlakticom. Izravnaj tijelo i steži sve mišiće.

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU