Index Fit
Fitness

Do snažnih tricepsa u samo 10 minuta!

M.J. / UTORAK, 14.01.2014 12:00
  

Foto: Screenshot YouTube

DOBRO odrađen desetminutni trening sasvim je dovoljan za izgradnju mišića i oblikovanje ruku. Naravno, vježbe moraju biti vrlo intenzivne pa je Tabata trening idealan izbor.

Jeste li znali? Američka istraživanja pokazala su kako se upravo Tabata vježbama može izgubiti i do 15 kalorija u minuti. Ovaj trening dizajnirao je dr. Izumi Tabata 1996. godine, kada je japanskim brzim klizačima osmislio savršen trening kojim su u kratko vrijeme dolazili do bolje forme. Tabatom ćeš pokrenuti ubrzati metabolizam i brže oblikovati mišiće.

Vježbe:

Odaberi uteg kojim možeš ponoviti vježbu desetak puta. Vježbe radi trideset sekundi, a zatim se isto toliko vremena i odmori. Između svakog seta odmori par minuta.

Lying Dumbbell Extension

TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA

- 10 setova po 30 sekundi

Tricep Pushdown

- 10 setova po 30 sekundi

Savjet plus: Kako bi što brže izgradio mišiće, isprobaj dodatke prehrani poput Whey proteina, kazein proteina, BCAA, kreatina ili beta alinina.

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU