Index Fit
Fitness

Dvije vježbe s girjom koje bi svi trebali znati

M.J. / PETAK, 01.08.2014 18:00 Zamah girjom odlično povećava snagu i gradi six-pack. U samo jednoj minuti sagorjet ćeš oko 14 kalorija!
  

Foto: Shutterstock

GIRJE su postale jedan od najpopularnijih rekvizita, no ponekad je još uvijek teško shvatiti u kojim vježbama možemo koristiti girju umjesto bučica i utega.
 
Isprobaj ove odlične vježbe kojima ćeš povećati snagu i sagorjeti masnoće:
 
Potisak jednom rukom
 
Girja je odlična za ovaj pokret jer možeš početi niže, što je sigurnije za tvoja ramena. Pri vrhu pokreta, girja će istegnuti ruku malo unatrag, što će povećati mobilnost.

Upute:

Zamah girjom

Ovaj klasični pokret odlično povećava snagu i gradi six-pack. U samo jednoj minuti sagorjet ćeš oko 14 kalorija!

Upute:

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU