Index Fit
Celebrity inspiracije

Fitness tajne Kate Upton: Trening i dijeta slavne ljepotice

M.J. / ČETVRTAK, 31.07.2014 18:00 Kate zaista naporno radi na svom tijelu, pa njen trening sadržava kardio elemente, utege, elastične trake, sprintanje, kickboxing i shadowboxing • Svoje ženstveno oblikovano tijelo uglavnom učvršćuje raznim vježbama s medicinkom ili švicarskom loptom
  
Foto: GQ
 
ZGODNA Kate jedna je od najtraženijih cura s naslovnica, a vjerujemo kako je za veliki uspjeh ove 22-godišnjakinje zaslužno upravo njeno čvrsto, lijepo oblikovano tijelo.
 
Njen osobni trener David Kirsch otkrio je kako Kate Upton održava fit formu: "Kate zaista naporno radi na svom tijelu, pa njen trening sadržava kardio elemente, utege, elastične trake, sprintanje, kickboxing i shadowboxing. Svoje ženstveno oblikovano tijelo uglavnom učvršćuje raznim vježbama s medicinkom ili švicarskom loptom.".
  
Isprobaj njene omiljene vježbe:

Povlačenje koljena na švicarskoj lopti 
 
Počni na sve četiri s torzom na lopti te rukama i nogama na podu. Ispruži noge ravno iza sebe, a ruke postavi ispod ramena. Polako hodaj rukama unaprijed dok ti se noge ne dignu s poda, a bedra i koljena ostanu na lopti. Polako savij koljena prema prsima. Lopta će se otkotrljati naprijed dok se koljena povlače ispod prsa, a bokovi dižu prema stropu. Ispruži noge i vrati se u početni položaj. 

Mrtvo dizanje jednom nogom
 
Stani tako da su ti noge u širini ramena, a u ruke uzmi bučicu ili medicinku. Savij se unaprijed (savijajući se u struku) i pripazi da su ti leđa ravna. Istovremeno podiži jednu nogu unatrag. Vrati se u početnu poziciju i ponovi nekoliko puta.

Iskorak u stranu
 
Stani tako da su ti noge u širini ramena. U svaku ruku uzmi bučicu, te ih ispruži sa strane.
 
Desnom nogom zakorači dijagonalno naprijed (na lijevu stranu). Spusti se dok ti bedra ne budu paralelno s podom. Dok savijaš koljena, podigni bučice do svojih nadlaktica.
 
Ispruži noge, a zatim podigni desno koljeno i približi ga prsima dok spuštaš ruke. Zakorači unatrag desnom nogom, ovog puta radeći iskorak iza sebe i ponovo podižući bučice. Ponovi 15 do 20 puta svakom nogom.
 
 
Dijeta:
 
Kate ne pije alkohol, ne jede kruh i prerađene ugljikohidrate, te izbjegava šećer. Jede puno proteina, salate i zelenja te izbjegava svu prerađenu hranu. 
 
Jede male obroke pet puta dnevno, otprilike svaka tri sata. 
 
Iako puno putuje i radi, Kate se trudi jesti zdravo te sa sobom nosi zdrave grickalice s proteinima koji joj daju snagu. Osim toga, često radi brze vježbe poput planka, trbušnjaka, iskoraka i mrtvih dizanja koje ju razbude i pomažu joj da se osjeća bolje i ljepše.
 
Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU