Index Fit
Fitness

HIIT kardio trening za čvrsta bedra i podignutu guzu

M.J. / PETAK, 16.01.2015 13:00 Osim što će zategnuti bedra i podignuti stražnjicu, ove vježbe dobro će te preznojiti, pa se pobrini da uz sebe imaš ručnik i bocu vode.
  
Foto: Shutterstock
 
OBLIKUJ donji dio tijela ovim zabavnim i učinkovitim treningom koji će ti oduzeti samo pola sata dnevno. Osim što će zategnuti bedra i podignuti stražnjicu, ove vježbe dobro će te preznojiti, pa se pobrini da uz sebe imaš ručnik i bocu vode.
 
U trening je uključeno zagrijavanje i hlađenje, a želiš li si otežati posao - jednostavno koristi bučice ili neki drugi uteg tijekom cijele rutine. 
 
Pokreni video i prati upute trenerice Kelly s YouTube kanala "FitnessBlender".

 
Trening:
 
HIIT - 20 aktivnih sekundi, 10 sekundi pauze x 3 
Trening snage/oblikovanje - 10 ponavljanja
 
Vježbe:
 
Oz Jump Squats
Deadlift Swivel
 
Downward Dog Push Offs
Squat + Toe Rotation
 
Ski Squat Slide & Jump
Double Ski & Sumo
 
Squat Jack Burpees
3,2,1 Deadlifts
 
3 Switchfoot Toe Taps
Squat + Lunge Combo
Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU