Index Fit
Fitness

Isprobaj kratke kardio runde i riješi se masnih naslaga!

M.DE. / SRIJEDA, 28.01.2015 18:00 Možda ste uvijek mislili kako je duži trening sigurno bolji od kraćeg, ali nije uvijek tako • Sljedeći put, umjesto da 45 ili 60 minuta zasjednete na bicikl ergometar ili traku za trčanje, isprobajte ove kratke ali intenzivne runde
  

Foto: Shutterstock


U FITNESSU više ne znači nužno i bolje, a to vrijedi i kada su u pitanju kardio aktivnosti. Ako želimo očuvati što više mišićne mase, a istovremeno spaliti višak masnih naslaga, trebamo pažljivo dozirati kardio trening.

Mnogi znaju pretjerati, pa uz treninge u teretani i mukotrpnu dijetu imaju previše kardio treninga; ubace dodatne aktivnosti u trajanju od 45, 60 minuta, pa i više. Osim što je takav pristup prilično iscrpljujuć pa često rezultira odustajanjem, na taj način riskiramo i smanjenje mišićne mase.

Možda ste uvijek mislili kako je duži trening sigurno bolji od kraćeg, ali nije uvijek tako. Upravo kratke, intenzivne kardio rutine puno su učinkovitije kada je pitanju sagorijevanje kalorija. Pokazalo se kako na taj način ukupno potrošimo više kalorija nego dugačkim kardio treningom umjerenog intenziteta jer će tijelo nastaviti koristiti energiju još dugo nakon treninga kako bi se oporavilo.

Sljedeći put, umjesto da 45 ili 60 minuta zasjednete na bicikl ergometar ili traku za trčanje, isprobajte ove kratke ali intenzivne runde koje možete raditi 2-3 puta tjedno za dobre rezultate:

Runde

Početnici: 3 - 5
Rekreativci: 6 - 8
Napredniji: 8 - 10

Intervali rada

TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA

Početnici: 10 sekundi
Rekreativci: 10 - 15 sekundi
Napredniji: 15 - 20 sekundi

Intervali odmora

Početnici: 45 - 60 sekundi
Rekreativci: 30 - 45 sekundi
Napredniji: 20 - 30 sekundi

Nakon nekoliko minuta zagrijavanja umjerenim tempom krenite sa rundama koje se sastoje od jednog intervala rada i jednog intervala odmora. Interval rada izvodite maksimalnom ili blizu maksimalne brzine, a onda potpuno odmarajte do nove runde. Trening ne bi trebao trajati više od 15 minuta, a možete ga izvoditi na gotovo svim kardio spravama ili primjeniti na vanjske aktivnosti.



 

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU