Index Fit
Fitness

Isprobajte dinamičnu i zabavanu metodu treninga za odlične rezultate

M.DE. / ČETVRTAK, 05.02.2015 18:00 RFT rutina od vas zahtjeva da napravite što više rundi koje se sastoje od 2-4 vježbe u zadanom vremenu • Iz treninga u trening pokušajte napraviti što više rundi
  

Foto: Shutterstock



UKOLIKO su vam dosadile vaše uobičajne trening rutine, uvijek možete isprobati neku novu metodu vježbanja koja će vas natjerati da dajete sve od sebe. Zasigurno nećete tako lako odustati ako je vaš trening dinamičan i ako vam uvijek predstavlja određenu vrstu izazova.

Jedna takva metoda je i RFT ("rounds for time") trening koji je sve samo ne lagan. RFT rutina od vas zahtjeva da napravite što više rundi koje se sastoje od 2-4 vježbe u zadanom vremenu. Takav način treninga znatno poboljšava radnu sposobnost i mišićnu izdržljivost; učvrstit ćete mišiće i trošiti puno kalorija još dugo nakon treninga kako bi nadoknadili veliku energetsku potrošnju.

RFT rutina obično traje 10, 15 ili 20 minuta a mogu se međusobno kombinirati i kraće rutine, ovisno o sposobnostima vježbača. Dobro je izabrati vježbe koje će aktivirati cijelo tijelo, a mogu se koristiti razni rekviziti, te klasični utezi. Cilj je napraviti što više rundi odabranih vježbi po onom redu kojem su zadane, ne možete prijeći na drugu vježbu dok god niste odradili sva ponavljanja prethodne. Odmarati možete koliko i kada hoćete što će u konačnici utjecati na rezultat- što više odmarate, manje rundi ćete napraviti. Iz treninga u trening pokušajte napraviti što više rundi i probajte razne taktike odmaranja, možda vam više odgovara krenete nešto sporijim tempom pa na kraju radite vježbe maksimalnom brzinom, ili radite runde jednoličnom brzinom.

Evo neke RTF runde za cijelo tijelo:

RFT 1#

Mrtvo dizanje - 6 ponavljanja

Marinci - 10 ponavljanja

Swing girjom - 12 ponavljanja

Ukupno 20 minuta


RFT 2#

TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA

Zgibovi - 5 ponavljanja

Sklekovi - 10 ponavljanja

Čučanj - 15 ponavljanja

Ukupno 20 minuta

RFT 3#

Veslanje u pretklonu - 5 ponavljanja

Ravni potisak s klupe - 5 ponavljanja

Hodajući iskorak - 10 ponavljanja

Viseće podizanje nogu - 10 ponavljanja

Ukupno 15 minuta
  
 

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU